| p_1 |
I hvilken grad oplever du, at det i jeres institution har været relevant ? - At arbejde ud fra en pædagogisk didaktisk ramme for aktiviteter med børnene (med forberedelse, planlægning, gennemførelse og evaluering af pædagogiske forløb)? |
| p_2 |
I hvilken grad oplever du, at det i jeres institution har været relevant ? - At styrke kvaliteten af interaktionen mellem voksne og børn? |
| p_3 |
I hvilken grad oplever du, at det i jeres institution har været relevant ? - At styrke den faglige refleksion over de pædagogiske aktiviteter og børnenes udbytte af aktiviteterne? |
| p_4 |
I hvilken grad oplever du, at det i jeres institution har været relevant ? - At styrke digitale læreprocesser i det pædagogiske arbejde? |
| p_5 |
I hvilken grad oplever du, at det i jeres institution har været relevant ? - At styrke forældresamarbejdet om at støtte børn i udsatte positioner? |
| p_6 |
Hvis du har bemærkninger til din oplevelse af indsatsens relevans, kan du skrive dem her: |
| p_7 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - Strukturen for at forberede, planlægge, gennemføre og evaluere pædagogiske aktivitetsforløb? (kaldt det didaktiske proceshjul)? |
| p_8 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - Det digitale analyseredskab vedr. barnet og børnegruppen (kompetenceprofilen/spindelvævet)? |
| p_9 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - Det digitale planlægningsredskab til brug for planlægning af 5-ugers pædagogiske forløb? |
| p_10 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - Koblingen af læreplanstemaer i de pædagogiske forløb (læringstemaer og aktivitetstemaer)? |
| p_11 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - De syv temahæfter om de pædagogiske læreplanstemaer? |
| p_12 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - De faste læringsmål, som I kunne vælge imellem? |
| p_13 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - De pædagogiske principper for interaktionen med barnet og børnegruppen (fx læringsstigen)? |
| p_14 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - Aktiviteter i smågrupper? |
| p_15 |
Hvis du har oplevet udfordringer i forhold til elementernes praktiske anvendelighed, så beskriv gerne udfordringerne her: |
| p_16 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Arbejdet med at forberede, planlægge, gennemføre og evaluere pædagogiske forløb har styrket en bevidst og reflekteret tilrettelæggelse af vores aktiviteter med børnene |
| p_17 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det digitale analyseredskab vedr. barnet og børnegruppen (kompetenceprofilen /spindelvævet) har styrket vores blik for det enkelte barns behov og forudsætninger |
| p_18 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det digitale planlægningsredskab har understøttet systematisk refleksion over læringsmål og aktiviteter for børnene |
| p_19 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Koblingen mellem læreplanstemaer (læringstemaer og aktivitetstemaer) har understøttet en større sammenhæng og kontinuitet i vores arbejde med børnenes trivsel, udvikling og læring |
| p_20 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Temahæfter om de pædagogiske læreplaner har understøttet planlægningen af de pædagogiske forløb |
| p_21 |
Evaluerings/statusmøder efter 5-ugers aktivitetsforløb har givet os et fælles billede af muligheder og behov i eget læringsmiljø |
| false_2 |
Variabel ikke beskrevet af arkivskaber |
| p_22 |
Hvis du har bemærkninger til din oplevelse af arbejdet med en systematisk pædagogisk didaktik, kan du skrive dem her: |
| p_23 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - De pædagogiske principper har givet mig og mine kollegaer et fælles sprog til at tale om kvaliteten af interaktionen mellem voksne og børn (fx læringsstigen) |
| p_24 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - De pædagogiske principper har styrket mit fokus på, hvordan jeg kan støtte det enkelte barn i mit samspil med barnet |
| p_25 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vores refleksioner over brugen af de pædagogiske principper har styrket vores fælles læring om egen praksis i personalegruppen |
| p_26 |
Hvis du har bemærkninger til dine oplevelser af arbejdet med at udvikle kvaliteten af interaktionen, kan du skrive dem her: |
| p_27 |
Hvor enig er du i følgende udsagn: - Forældrenes bevidsthed om barnets trivsel, udvikling og læring er blevet skærpet |
| p_28 |
Hvor enig er du i følgende udsagn: - Min dialog med forældrene handler i højere grad om børnenes udbytte af de pædagogiske aktiviteter, som vi arbejder med |
| p_29 |
Hvor enig er du i følgende udsagn: - Forældrene viser en større interesse for de pædagogiske aktiviteter i dagtilbuddet |
| p_30 |
Hvor enig er du i følgende udsagn: - Forældrene viser en større interesse for de pædagogiske aktiviteter i dagtilbuddet |
| p_31 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Arbejdet med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har styrket min faglige sparring med min nærmeste leder |
| p_32 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har medvirket til, at min nærmeste leder er kommet fagligt tættere på det pædagogiske arbejde med børnene |
| p_33 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har skabt klarere rammer for min leders organisering af det daglige pædagogiske arbejde |
| p_34 |
Hvis du har bemærkninger til din oplevelse af indsatsens fokus på ledelse som drivkraft, kan du skrive dem her: |
| p_35 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Anvendelsen af apps i Fremtidens Dagtilbud har givet mig en større bevidsthed om, hvordan digitale læringsprocesser kan understøtte børnenes trivsel, udvikling og læring |
| p_36 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har motiveret mig til at arbejde med digitale læringsredskaber i det pædagogiske arbejde |
| p_37 |
Hvis du har øvrige bemærkninger til din oplevelse af arbejdet med BASIS + it, kan du skrive dem her: |
| p_38 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Systematikken i det udvidede forældresamarbejde har styrket min dialog med forældrene, når børn har brug for ekstra støtte i en periode |
| false_5 |
Variabel ikke beskrevet af arkivskaber |
| p_39 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vores samarbejde med forældre om læringsmål for barnet har styrket vores fælles fokus på at støtte barnets trivsel, udvikling og læring |
| p_40 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Mine kolleger og jeg er blevet bedre til at motivere forældrene til at støtte barnet i hjemmet |
| p_41 |
Hvis du har øvrige bemærkninger til din oplevelse af arbejdet med BASIS + forældre, kan du skrive dem her: |
| p_42 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vores ledelse har iværksat tiltag, som har understøttet vores arbejde med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud i dagtilbuddet (fx ekstra støtte fra pædagogiske konsulenter, ressourcer, erfaringsudveksling i netværk, metoder |
| p_43 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? |
| p_44 |
Beskriv venligst de væsentligste tiltag her: |
| p_45 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Forældrene har generelt set bakket op om indsatsen i Fremtidens Dagtilbud |
| p_46 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vores ledelse har arbejdet aktivt med at fuldføre indsatsen i institutionen |
| p_47 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Min leder har sikret, at der er klare rammer for organiseringen af indsatsen i institutionen |
| p_48 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vores institutions organisering har gjort det vanskeligt at arbejde med indsatsen |
| p_49 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Den tidsmæssige struktur for aktivitetsforløbene har gjort det svært at nå alle opgaver i indsatsen |
| p_50 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vi har haft vanskeligt ved at finde tiden til at arbejde med børnene i smågrupper |
| p_51 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vurderinger af børnenes kompetencer med TEAM, SEAM og sprogvurderingen hvert halve år har taget fokus fra indsatsen |
| p_52 |
Er der andre drivkræfter eller barrierer, som du oplever, har påvirket, jeres arbejde med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud, så beskriv dem gerne her: |
| p_53 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Jeg har haft mulighed for at bruge min pædagogiske faglighed inden for programmets rammer |
| p_54 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Min deltagelse i kompetenceudviklingen har klædt mig på til at komme i gang med indsatsen |
| p_55 |
Hvis der er andre forhold, som har haft betydning for, at du mere eller mindre har kunnet arbejde med indsatsen, så beskriv dem gerne her: |
| p_56 |
Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du, indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Jeres faglige praksis i institutionen? |
| p_57 |
Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du, indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Samarbejdet med forældrene i institutionen? |
| p_58 |
Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du, indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Børnenes trivsel, udvikling og læring? |
| p_59 |
Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du, indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Børnefællesskabet i institutionen? |
| p_60 |
Hvor enig er du samlet set i følgende udsagn? - Arbejdet med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har styrket vores faglige refleksion i personalegruppen |
| p_61 |
Hvor enig er du samlet set i følgende udsagn? - Arbejdet med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har højnet vores faglige bevidsthed i det pædagogiske arbejde |
| p_62 |
Hvor enig er du samlet set i følgende udsagn? - Vores arbejde med de pædagogiske læreplanstemaer og læringsmålene er blevet en mere integreret del af vores arbejde i hverdagen |
| p_63 |
Hvis du har kommentarer til jeres samlede udbytte af arbejdet med Fremtidens Dagtilbud ? såvel positive som negative konsekvenser ? så skriv dem gerne her: |
| p_64 |
Hvor længe har du været ansat i det dagtilbud, hvor du er nu? (Vælg måned og år for ansættelse) - Måned: |
| p_65 |
Hvor længe har du været ansat i det dagtilbud, hvor du er nu? (Vælg måned og år for ansættelse) - År: |
| p_66 |
Hvilke kompetenceudviklingsdage i Fremtidens Dagtilbud har du deltaget i? - Kompetenceudvikling om BASIS-modellen afholdt ? |
| p_67 |
Hvilke kompetenceudviklingsdage i Fremtidens Dagtilbud har du deltaget i? - Kompetenceudvikling om udvidet forældresamarbejde (BASIS+forældre) afholdt ? |
| p_68 |
Hvilke kompetenceudviklingsdage i Fremtidens Dagtilbud har du deltaget i? - Kompetenceudvikling om digitale læreprocesser (BASIS+it) afholdt ? |
| p_68a |
Begrund venligst, hvorfor du ikke har deltaget i kompetenceudviklingen. |
| p_69_1 |
Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - PGU-uddannelse |
| p_69_2 |
Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - PAU-uddannelse |
| p_69_3 |
Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Pædagoguddannelse (diplomuddannelse eller professionsbachelor) |
| p_69_4 |
Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Masteruddannelse inden for det pædagogiske område |
| p_69_5 |
Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Anden uddannelse, angiv hvilken: |
| p_69_6 |
Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Ingen videregående uddannelse |
| p_69a |
Hvad er din uddannelsesbaggrund? (Sæt gerne flere kryds) - Anden uddannelse, angiv hvilken: |
| d_1 |
I hvilken grad oplever du, at det i dit arbejde som dagplejer har været relevant ? - At arbejde med forberedelse, planlægning, gennemførelse og evaluering af pædagogiske forløb? |
| d_2 |
I hvilken grad oplever du, at det i dit arbejde som dagplejer har været relevant ? - At styrke kvaliteten i samspillet mellem dig som dagplejer og børnene? |
| d_3 |
I hvilken grad oplever du, at det i dit arbejde som dagplejer har været relevant ? - At styrke den faglige refleksion over dine pædagogiske aktiviteter og børnenes udbytte af aktiviteterne? |
| d_4 |
I hvilken grad oplever du, at det i dit arbejde som dagplejer har været relevant ? - At styrke forældresamarbejdet om at støtte børn i udsatte positioner? |
| d_5 |
Hvis du har bemærkninger til din oplevelse af indsatsens relevans, kan du skrive dem her: |
| d_6 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i dit arbejde som dagplejer? - Strukturen for at forberede, planlægge, gennemføre og evaluere pædagogiske aktivitetsforløb? |
| d_7 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i dit arbejde som dagplejer? - Det digitale analyseredskab vedr. barnet og børnegruppen (kompetenceprofilen/spindelvævet)? |
| d_8 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i dit arbejde som dagplejer? - Det digitale planlægningsredskab til brug for planlægning af 5-ugers pædagogiske forløb? |
| d_9 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i dit arbejde som dagplejer? - Koblingen af læreplanstemaer i de pædagogiske forløb (læringstemaer og aktivitetstemaer)? |
| d_10 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i dit arbejde som dagplejer? - De syv temahæfter om de pædagogiske læreplaner? |
| d_11 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i dit arbejde som dagplejer? - De faste læringsmål, som du kunne vælge imellem? |
| d_12 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i dit arbejde som dagplejer? - De pædagogiske principper for samspillet mellem den voksne, barnet og børnegruppen (fx læringsstigen)? |
| d_13 |
Hvis du har oplevet udfordringer i forhold til elementernes praktiske anvendelighed, så beskriv gerne udfordringerne her: |
| d_14 |
Hvor enig er du i følgende udsagn...? - Arbejdet med at forberede, planlægge, gennemføre og evaluere pædagogiske forløb har styrket en bevidst og reflekteret tilrettelæggelse af mine aktiviteter med børnene |
| d_15 |
Hvor enig er du i følgende udsagn...? - Det digitale analyseredskab vedr. barnet og børnegruppen (kompetenceprofilen/spindelvævet) har styrket mit blik for det enkelte barns behov og forudsætninger |
| d_16 |
Hvor enig er du i følgende udsagn...? - Det digitale planlægningsredskab har understøttet min refleksion over læringsmål og aktiviteter for børnene |
| d_17 |
Hvor enig er du i følgende udsagn...? - Koblingen mellem læreplanstemaer (læringstemaer og aktivitetstemaer) har understøttet en større sammenhæng i mit arbejde med børnenes trivsel, udvikling og læring |
| d_18 |
Hvor enig er du i følgende udsagn...? - Temahæfter om de pædagogiske læreplaner har understøttet min planlægning af de pædagogiske forløb |
| d_19 |
Evaluerings/statusmøder med andre dagplejere efter 5-ugers aktivitetsforløb har givet mig og mine kolleger et fælles billede af muligheder og behov i eget læringsmiljø |
| false_6 |
Variabel ikke beskrevet af arkivskaber |
| d_20 |
Hvis du har bemærkninger til din oplevelse af arbejdet med at forberede, planlægge, gennemføre og evaluere pædagogiske forløb, kan du skrive dem her: |
| d_21 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - De pædagogiske principper har givet mig og mine kolleger i legestuen et fælles sprog til at tale om kvaliteten af samspillet mellem voksne og børn (fx læringsstigen) |
| d_22 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - De pædagogiske principper har skærpet mit fokus på, hvordan jeg kan støtte det enkelte barn i mit samspil med barnet |
| d_23 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vores refleksioner i legestuen over brugen af de pædagogiske principper har styrket vores fælles læring om egen praksis |
| d_24 |
Hvis du har bemærkninger til dine oplevelser af arbejdet med at udvikle kvaliteten af sampillet, kan du skrive dem her: |
| d_25 |
I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Forældrenes bevidsthed om barnets trivsel, udvikling og læring er blevet skærpet |
| d_26 |
I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Min dialog med forældrene handler i højere grad om børnenes udbytte af de pædagogiske aktiviteter, som jeg arbejder med |
| d_27 |
I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Forældrene viser en større interesse for de aktiviteter, jeg laver sammen med børnene |
| d_28 |
I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Jeg har fået bedre mulighed for at bringe min faglighed som dagplejer i spil i forældresamarbejdet |
| d_29 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Arbejdet med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har styrket min faglige sparring med dagplejepædagogen |
| d_30 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har betydet, at dagplejepædagogen er kommet tættere på arbejdet med min børnegruppe |
| d_31 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har forbedret dagplejepædagogens faglige tilsyn hos mig |
| d_32 |
Hvis du har bemærkninger til din oplevelse af dapleje, kan du skrive dem her: |
| d_33 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Systematikken i det udvidede forældresamarbejde har styrket min dialog med forældrene, når børn har brug for ekstra støtte i en periode |
| d_34 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Mit samarbejde med forældre om læringsmål for barnet har styrket vores fælles fokus på at støtte barnets trivsel, udvikling og læring |
| d_35 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Jeg er blevet bedre til at motivere forældrene til at støtte barnet i hjemmet |
| d_36 |
Hvis du har øvrige bemærkninger til din oplevelse af arbejdet med det udvidede forældresamarbejde, kan du skrive dem her: |
| d_37 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Min dagplejepædagog har iværksat tiltag, som har understøttet mit arbejde med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud (fx ekstra støtte fra dagplejepædagog, ressourcer, erfaringsudveksling i netværk, metoder mv.) |
| d_38 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? |
| s_39 |
Beskriv venligst de væsentligste tiltag her: |
| d_39 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Forældrene har generelt bakket op om indsatsen i Fremtidens Dagtilbud |
| d_40 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Min dagplejepædagog har arbejdet aktivt med at understøtte mit arbejde med indsatsen |
| d_41 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Min dagplejepædagog har sikret, at der var klare rammer for mit arbejde i Fremtidens Dagtilbud |
| d_42 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Den måde vores dagpleje er organiseret på, har gjort det vanskeligt at arbejde med indsatsen |
| d_43 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Den tidsmæssige struktur for aktivitetsforløbene har gjort det svært at nå alle opgaver i indsatsen |
| d_44 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vurderinger af børnenes kompetencer med SEAM og CDI hvert halve år har taget fokus fra indsatsen |
| d_45 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det har været vanskeligt at fuldføre indsatsen i Fremtidens Dagtilbud med de ressourcer, jeg havde til rådighed som dagplejer |
| d_46 |
Hvis der er andre drivkræfter eller barrierer, som du oplever, har haft betydning for dit arbejde med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud, så beskriv dem gerne her: |
| d_47 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Jeg har haft mulighed for at bruge min faglighed inden for programmets rammer |
| d_48 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Kompetenceudviklingen har klædt mig på til at komme i gang med indsatsen |
| d_49 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Jeg har fået faglig sparring fra min dagplejepædagog i forhold til arbejde med indsatsen |
| d_50 |
Hvis der er andre forhold, som har haft betydning for din mulighed for at understøtte indsatsen, så beskriv dem gerne her: |
| d_51 |
Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Din faglige praksis som dagplejer? |
| d_52 |
Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Dit samarbejde med forældrene? |
| d_53 |
Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Børnenes trivsel, udvikling og læring? |
| d_54 |
Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Børnefællesskabet i jeres legestuegruppe? |
| d_55 |
Hvor enig er du samlet set i følgende udsagn? - Arbejdet med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har styrket vores faglige refleksion i legestuegruppen |
| d_56 |
Hvor enig er du samlet set i følgende udsagn? - Arbejdet med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har højnet vores faglige bevidsthed |
| d_57 |
Hvor enig er du samlet set i følgende udsagn? - Vores arbejde med de pædagogiske læreplanstemaer og læringsmålene er blevet en mere integreret del af mit arbejde i hverdagen |
| d_58 |
Hvis du har kommentarer til jeres samlede udbytte af arbejdet med Fremtidens Dagtilbud ? såvel positive som negative konsekvenser ? så skriv dem gerne her: |
| d_59 |
Hvornår blev du ansat som dagplejer i din nuværende stilling? - Måned: |
| d_60 |
Hvornår blev du ansat som dagplejer i din nuværende stilling? - År: |
| d_61 |
Hvilke kompetenceudviklingsdage i Fremtidens Dagtilbud har du deltaget i? - Kompetenceudvikling om BASIS-modellen afholdt ? |
| d_62 |
Hvilke kompetenceudviklingsdage i Fremtidens Dagtilbud har du deltaget i? - Kompetenceudvikling om udvidet forældresamarbejde (BASIS+forældre) afholdt ? |
| d_62a |
Begrund venligst, hvorfor du ikke har deltaget i kompetenceudviklingen |
| ptype2t |
Kommunens navn |
| ptype3t |
Dagtilbuddets navn |
| konditio |
Angiver, hvilken indsatsgruppe barnet har været i (se metodebilag for hvilke indsatser, hver af de fem grupper har modtaget). |
| insttyp |
Dagtilbudstype |
| instt_2 |
Dagtilbudstype (komplet) |
| stato_2 |
Samlet status - Distribueret. Spørgeskemaet er udsendt, men ikke besvaret |
| stato_3 |
Spørgeskemaet er blevet besvaret med nogle svar |
| stato_4 |
Spørgeskemaet er gennemført |
| Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |