Tabel

seam


Beskrivelse ?

Data fra SEAM-måleredskab

Størrelse (Antal rækker) ?

49564

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
bcprnr Barnets CPR-nummer
alder Aldersinterval, som barnet tilhører
s_01_1 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.1 Barnet viser interesse for dig og andre voksne, det kender - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s01f__1 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.1 Barnet viser interesse for dig og andre voksne, det kender - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s01b__1 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.1 Barnet viser interesse for dig og andre voksne, det kender - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_01_2 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.2 Barnet lader dig vide, hvis det har brug for hjælp eller omsorg - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s01f__2 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.2 Barnet lader dig vide, hvis det har brug for hjælp eller omsorg - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s01b__2 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.2 Barnet lader dig vide, hvis det har brug for hjælp eller omsorg - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_01_3 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.3 Barnet reagerer på din og andre kendte voksnes tilstedeværelse - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s01f__3 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.3 Barnet reagerer på din og andre kendte voksnes tilstedeværelse - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s01b__3 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.3 Barnet reagerer på din og andre kendte voksnes tilstedeværelse - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_01_4 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.4 Barnet tager initiativ til og reagerer på kommunikation - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s01f__4 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.4 Barnet tager initiativ til og reagerer på kommunikation - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s01b__4 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.4 Barnet tager initiativ til og reagerer på kommunikation - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_02_1 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.1 Barnet smiler til dig - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s02f__1 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.1 Barnet smiler til dig - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s02b__1 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.1 Barnet smiler til dig - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_02_2 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.2 Barnet smiler til personer, det kender - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s02f__2 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.2 Barnet smiler til personer, det kender - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s02b__2 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.2 Barnet smiler til personer, det kender - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_02_3 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.3 Barnet smiler og ler ad ting, det ser og hører - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s02f__3 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.3 Barnet smiler og ler ad ting, det ser og hører - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s02b__3 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.3 Barnet smiler og ler ad ting, det ser og hører - Bekymring smiler og ler ad ting, det ser og hører - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_03_1 3.0 MED HJÆLP FRA VOKSNE KAN BARNET TILPASSE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.1 Barnet falder til ro efter spændende eller fysisk aktivitet - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s03f__1 3.0 MED HJÆLP FRA VOKSNE KAN BARNET TILPASSE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.1 Barnet falder til ro efter spændende eller fysisk aktivitet - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s03b__1 3.0 MED HJÆLP FRA VOKSNE KAN BARNET TILPASSE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.1 Barnet falder til ro efter spændende eller fysisk aktivitet - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_03_2 3.0 MED HJÆLP FRA VOKSNE KAN BARNET TILPASSE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.2 Barnet reagerer på trøst, når det er ked af det - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s03f__2 3.0 MED HJÆLP FRA VOKSNE KAN BARNET TILPASSE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.2 Barnet reagerer på trøst, når det er ked af det - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s03b__2 3.0 MED HJÆLP FRA VOKSNE KAN BARNET TILPASSE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.2 Barnet reagerer på trøst, når det er ked af det - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_03_3 3.0 MED HJÆLP FRA VOKSNE KAN BARNET TILPASSE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.3 Barnet trøster sig selv, når det er ked af det eller lader sig hurtigt trøste - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s03f__3 3.0 MED HJÆLP FRA VOKSNE KAN BARNET TILPASSE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.3 Barnet trøster sig selv, når det er ked af det eller lader sig hurtigt trøste - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s03b__3 3.0 MED HJÆLP FRA VOKSNE KAN BARNET TILPASSE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.3 Barnet trøster sig selv, når det er ked af det eller lader sig hurtigt trøste - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_04_1 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI - 4.1 Barnet efterligner dine ansigtsudtryk - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s04f__1 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI - 4.1 Barnet efterligner dine ansigtsudtryk - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s04b__1 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI - 4.1 Barnet efterligner dine ansigtsudtryk - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_04_2 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI - 4.2 Barnet ser på og iagttager dig og andre voksne, det kender - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s04f__2 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI - 4.2 Barnet ser på og iagttager dig og andre voksne, det kender - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s04b__2 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI - 4.2 Barnet ser på og iagttager dig og andre voksne, det kender - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_04_3 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI - 4.3 Barnet kigger på andre og bemærker deres følelser - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s04f__3 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI - 4.3 Barnet kigger på andre og bemærker deres følelser - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s04b__3 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI - 4.3 Barnet kigger på andre og bemærker deres følelser - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_04_4 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI - 4.4 Barnet reagerer, når andre er kede af det eller frustrerede; søger selv trøst - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s04f__4 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI - 4.4 Barnet reagerer, når andre er kede af det eller frustrerede; søger selv trøst - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s04b__4 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI - 4.4 Barnet reagerer, når andre er kede af det eller frustrerede; søger selv trøst - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_05_1 5.0 BARNET ORIENTERER SIG MOD ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.1 Barnet orienterer sig mod lyde eller ting, der sker (lys/ bevægelse) - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s05f__1 5.0 BARNET ORIENTERER SIG MOD ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.1 Barnet orienterer sig mod lyde eller ting, der sker (lys/ bevægelse) - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s05b__1 5.0 BARNET ORIENTERER SIG MOD ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.1 Barnet orienterer sig mod lyde eller ting, der sker (lys/ bevægelse) - Bekymring Barnet orienterer sig mod lyde eller ting, der sker (lys/ bevægelse) - Bekymring
s_05_2 5.0 BARNET ORIENTERER SIG MOD ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.2 Barnet har øjenkontakt med dig og andre - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s05f__2 5.0 BARNET ORIENTERER SIG MOD ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.2 Barnet har øjenkontakt med dig og andre - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s05b__2 5.0 BARNET ORIENTERER SIG MOD ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.2 Barnet har øjenkontakt med dig og andre - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_05_3 5.0 BARNET ORIENTERER SIG MOD ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.3 Barnet koncentrerer sig om ting, som du eller andre viser det - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s05f__3 5.0 BARNET ORIENTERER SIG MOD ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.3 Barnet koncentrerer sig om ting, som du eller andre viser det - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s05b__3 5.0 BARNET ORIENTERER SIG MOD ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.3 Barnet koncentrerer sig om ting, som du eller andre viser det - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_05_4 5.0 BARNET ORIENTERER SIG MOD ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.4 Barnet deler opmærksomhed og oplevelser med dig - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s05f__4 5.0 BARNET ORIENTERER SIG MOD ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.4 Barnet deler opmærksomhed og oplevelser med dig - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s05b__4 5.0 BARNET ORIENTERER SIG MOD ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.4 Barnet deler opmærksomhed og oplevelser med dig - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_06_1 6.0 BARNET UDFORSKER HÆNDER OG FØDDER OG DE NÆRE OMGIVELSER - 6.1 Barnet udforsker sine hænder og fødder - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s06f__1 6.0 BARNET UDFORSKER HÆNDER OG FØDDER OG DE NÆRE OMGIVELSER - 6.1 Barnet udforsker sine hænder og fødder - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s06b__1 6.0 BARNET UDFORSKER HÆNDER OG FØDDER OG DE NÆRE OMGIVELSER - 6.1 Barnet udforsker sine hænder og fødder - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_06_2 6.0 BARNET UDFORSKER HÆNDER OG FØDDER OG DE NÆRE OMGIVELSER - 6.2 Barnet udforsker legetøj og genstande - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s06f__2 6.0 BARNET UDFORSKER HÆNDER OG FØDDER OG DE NÆRE OMGIVELSER - 6.2 Barnet udforsker legetøj og genstande - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s06b__2 6.0 BARNET UDFORSKER HÆNDER OG FØDDER OG DE NÆRE OMGIVELSER - 6.2 Barnet udforsker legetøj og genstande - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_06_3 6.0 BARNET UDFORSKER HÆNDER OG FØDDER OG DE NÆRE OMGIVELSER - 6.3 Barnet udforsker omgivelserne - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s06f__3 6.0 BARNET UDFORSKER HÆNDER OG FØDDER OG DE NÆRE OMGIVELSER - 6.3 Barnet udforsker omgivelserne - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s06b__3 6.0 BARNET UDFORSKER HÆNDER OG FØDDER OG DE NÆRE OMGIVELSER - 6.3 Barnet udforsker omgivelserne - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_06_4 6.0 BARNET UDFORSKER HÆNDER OG FØDDER OG DE NÆRE OMGIVELSER - 6.4 Barnet kravler eller går et lille stykke væk fra dig - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s06f__4 6.0 BARNET UDFORSKER HÆNDER OG FØDDER OG DE NÆRE OMGIVELSER - 6.4 Barnet kravler eller går et lille stykke væk fra dig - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s06b__4 6.0 BARNET UDFORSKER HÆNDER OG FØDDER OG DE NÆRE OMGIVELSER - 6.4 Barnet kravler eller går et lille stykke væk fra dig - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_07_1 7.0 BARNET HAR EN POSITIV SELVOPFATTELSE - 7.1 Barnet henleder opmærksomheden på sig selv - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s07f__1 7.0 BARNET HAR EN POSITIV SELVOPFATTELSE - 7.1 Barnet henleder opmærksomheden på sig selv - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s07b__1 7.0 BARNET HAR EN POSITIV SELVOPFATTELSE - 7.1 Barnet henleder opmærksomheden på sig selv - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_07_2 7.0 BARNET HAR EN POSITIV SELVOPFATTELSE - 7.2 Barnet smiler eller griner, når det ser sit spejlbillede eller et billede af sig selv - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s07f__2 7.0 BARNET HAR EN POSITIV SELVOPFATTELSE - 7.2 Barnet smiler eller griner, når det ser sit spejlbillede eller et billede af sig selv - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s07b__2 7.0 BARNET HAR EN POSITIV SELVOPFATTELSE - 7.2 Barnet smiler eller griner, når det ser sit spejlbillede eller et billede af sig selv - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_07_3 7.0 BARNET HAR EN POSITIV SELVOPFATTELSE - 7.3 Barnet genkender sit eget navn - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s07f__3 7.0 BARNET HAR EN POSITIV SELVOPFATTELSE - 7.3 Barnet genkender sit eget navn - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s07b__3 7.0 BARNET HAR EN POSITIV SELVOPFATTELSE - 7.3 Barnet genkender sit eget navn - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_08_1 8.0 BARNET TILPASSER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.1 Barnet deltager i enkle rutiner og lege med dig - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s08f__1 8.0 BARNET TILPASSER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.1 Barnet deltager i enkle rutiner og lege med dig - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s08b__1 8.0 BARNET TILPASSER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.1 Barnet deltager i enkle rutiner og lege med dig - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_08_2 8.0 BARNET TILPASSER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.2 Barnet er optaget af motoriske aktiviteter i flere minutter eller længere - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s08f__2 8.0 BARNET TILPASSER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.2 Barnet er optaget af motoriske aktiviteter i flere minutter eller længere - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s08b__2 8.0 BARNET TILPASSER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.2 Barnet er optaget af motoriske aktiviteter i flere minutter eller længere - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_08_3 8.0 BARNET TILPASSER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.3 Barnet kigger i bøger eller på billeder i flere minutter eller længere - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s08f__3 8.0 BARNET TILPASSER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.3 Barnet kigger i bøger eller på billeder i flere minutter eller længere - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s08b__3 8.0 BARNET TILPASSER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.3 Barnet kigger i bøger eller på billeder i flere minutter eller længere - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_09_1 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG KRAV - 9.1 Barnet åbner munden for at få mad - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s09f__1 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG KRAV - 9.1 Barnet åbner munden for at få mad - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s09b__1 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG KRAV - 9.1 Barnet åbner munden for at få mad - Bekymring 9.1 Barnet åbner munden for at få mad - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_09_2 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG KRAV - 9.2 Barnet udfører enkle rutiner med din hjælp - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s09f__2 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG KRAV - 9.2 Barnet udfører enkle rutiner med din hjælp - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s09b__2 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG KRAV - 9.2 Barnet udfører enkle rutiner med din hjælp - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_09_3 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG KRAV - 9.3 Barnet samarbejder, når der skiftes ble og tøj - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s09f__3 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG KRAV - 9.3 Barnet samarbejder, når der skiftes ble og tøj – Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s09b__3 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG KRAV - 9.3 Barnet samarbejder, når der skiftes ble og tøj - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_10_1 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.1 Barnet tisser og har afføring regelmæssigt - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s10f__1 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.1 Barnet tisser og har afføring regelmæssigt - Fokusområde Barnet tisser og har afføring regelmæssigt - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s10b__1 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.1 Barnet tisser og har afføring regelmæssigt - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_10_2 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.2 Barnet spiser og tager på i vægt som forventet - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s10f__2 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.2 Barnet spiser og tager på i vægt som forventet - Fokusområde Barnet spiser og tager på i vægt som forventet - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s10b__2 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.2 Barnet spiser og tager på i vægt som forventet - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_10_3 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.3 Barnet sover uden de store problemer - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s10f__3 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.3 Barnet sover uden de store problemer - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s10b__3 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.3 Barnet sover uden de store problemer - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s_10_4 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.4 Barnet spiser forskellig mad, der svarer til dets alder - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s10f__4 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.4 Barnet spiser forskellig mad, der svarer til dets alder - Fokusområde - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
s10b__4 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.4 Barnet spiser forskellig mad, der svarer til dets alder - Bekymring - Kun om børn i aldergruppen op til 1 år og 5 måneder.
t_01_1 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.1 Barnet fortæller dig, hvis det har brug for hjælp, opmærksomhed eller trøst - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t01f__1 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.1 Barnet fortæller dig, hvis det har brug for hjælp, opmærksomhed eller trøst - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t01b__1 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.1 Barnet fortæller dig, hvis det har brug for hjælp, opmærksomhed eller trøst - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_01_2 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.2 Barnet viser følelser og reagerer på kærtegn - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t01f__2 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.2 Barnet viser følelser og reagerer på kærtegn - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t01b__2 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.2 Barnet viser følelser og reagerer på kærtegn - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_01_3 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.3 Barnet taler og leger med personer, som det kender godt - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t01f__3 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.3 Barnet taler og leger med personer, som det kender godt - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t01b__3 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.3 Barnet taler og leger med personer, som det kender godt - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_01_4 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.4 Barnet tager initiativ til kommunikation og besvarer din kommunikation - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t01f__4 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.4 Barnet tager initiativ til kommunikation og besvarer din kommunikation - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t01b__4 1.0 BARNET BIDRAGER TIL POSITIVE RELATIONER - 1.4 Barnet tager initiativ til kommunikation og besvarer din kommunikation - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_02_1 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.1 Barnet smiler og ler - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t02f__1 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.1 Barnet smiler og ler - Fokusområde smiler og ler - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t02b__1 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.1 Barnet smiler og ler - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_02_2 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.2 Barnet udtrykker forskellige følelser på mange måder - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t02f__2 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.2 Barnet udtrykker forskellige følelser på mange måder - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t02b__2 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.2 Barnet udtrykker forskellige følelser på mange måder - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_02_3 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.3 Barnet kan identificere egne følelser med din hjælp - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t02f__3 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.3 Barnet kan identificere egne følelser med din hjælp - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t02b__3 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.3 Barnet kan identificere egne følelser med din hjælp - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_02_4 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.4 Barnet kan identificere egne følelser - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t02f__4 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.4 Barnet kan identificere egne følelser - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t02b__4 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.4 Barnet kan identificere egne følelser - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_03_1 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.1 Barnet reagerer på trøst, når det er ked af det - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t03f__1 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.1 Barnet reagerer på trøst, når det er ked af det - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t03b__1 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.1 Barnet reagerer på trøst, når det er ked af det - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_03_2 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.2 Barnet kan falde til ro efter en periode med spændende eller fysisk aktivitet - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t03f__2 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.2 Barnet kan falde til ro efter en periode med spændende eller fysisk aktivitet - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t03b__2 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.2 Barnet kan falde til ro efter en periode med spændende eller fysisk aktivitet - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t_03_3 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.3 Barnet kan falde til ro, når det er ked af det - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t03f__3 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.3 Barnet kan falde til ro, når det er ked af det - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t03b__3 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.3 Barnet kan falde til ro, når det er ked af det - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_04_1 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI FOR ANDRE - 4.1 Barnet tilpasser sin reaktion til andres følelsesmæssige reaktion - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t04f__1 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI FOR ANDRE - 4.1 Barnet tilpasser sin reaktion til andres følelsesmæssige reaktion - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t04b__1 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI FOR ANDRE - 4.1 Barnet tilpasser sin reaktion til andres følelsesmæssige reaktion - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_04_2 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI FOR ANDRE - 4.2 Barnet prøver at trøste andre, når de er kede af det - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t04f__2 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI FOR ANDRE - 4.2 Barnet prøver at trøste andre, når de er kede af det - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t04b__2 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI FOR ANDRE - 4.2 Barnet prøver at trøste andre, når de er kede af det - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_04_3 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI FOR ANDRE - 4.3 Barnet taler om et andet barns følelser - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t04f__3 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI FOR ANDRE - 4.3 Barnet taler om et andet barns følelser - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t04b__3 4.0 BARNET BEGYNDER AT UDVISE EMPATI FOR ANDRE - 4.3 Barnet taler om et andet barns følelser - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_05_1 5.0 BARNET HAR FÆLLES OPMÆRKSOMHED MED ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.1 Barnet har øjenkontakt med voksne og jævnaldrende INTERESSE - 5.1 Barnet har øjenkontakt med voksne og jævnaldrende - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t05f__1 5.0 BARNET HAR FÆLLES OPMÆRKSOMHED MED ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.1 Barnet har øjenkontakt med voksne og jævnaldrende - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t05b__1 5.0 BARNET HAR FÆLLES OPMÆRKSOMHED MED ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.1 Barnet har øjenkontakt med voksne og jævnaldrende - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t_05_2 5.0 BARNET HAR FÆLLES OPMÆRKSOMHED MED ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.2 Barnet er opmærksomt på det, du viser det - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t05f__2 5.0 BARNET HAR FÆLLES OPMÆRKSOMHED MED ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.2 Barnet er opmærksomt på det, du viser det - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t05b__2 5.0 BARNET HAR FÆLLES OPMÆRKSOMHED MED ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.2 Barnet er opmærksomt på det, du viser det - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_05_3 5.0 BARNET HAR FÆLLES OPMÆRKSOMHED MED ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.3 Barnet hilser på dig og andre personer, det kender - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t05f__3 5.0 BARNET HAR FÆLLES OPMÆRKSOMHED MED ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.3 Barnet hilser på dig og andre personer, det kender - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t05b__3 5.0 BARNET HAR FÆLLES OPMÆRKSOMHED MED ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.3 Barnet hilser på dig og andre personer, det kender - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t_05_4 5.0 BARNET HAR FÆLLES OPMÆRKSOMHED MED ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.4 Barnet tager del i hverdagsaktiviteter - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t05f__4 5.0 BARNET HAR FÆLLES OPMÆRKSOMHED MED ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.4 Barnet tager del i hverdagsaktiviteter - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t05b__4 5.0 BARNET HAR FÆLLES OPMÆRKSOMHED MED ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.4 Barnet tager del i hverdagsaktiviteter - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_05_5 5.0 BARNET HAR FÆLLES OPMÆRKSOMHED MED ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.5 Barnet leger sammen med andre børn - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t05f__5 5.0 BARNET HAR FÆLLES OPMÆRKSOMHED MED ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.5 Barnet leger sammen med andre børn - Fokusområde INTERESSE - 5.5 Barnet leger sammen med andre børn - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t05b__5 5.0 BARNET HAR FÆLLES OPMÆRKSOMHED MED ANDRE OG VISER INTERESSE - 5.5 Barnet leger sammen med andre børn - Bekymring INTERESSE - 5.5 Barnet leger sammen med andre børn - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t_06_1 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.1 Barnet prøver selv at klare nye opgaver, før det søger hjælp - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t06f__1 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.1 Barnet prøver selv at klare nye opgaver, før det søger hjælp - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t06b__1 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.1 Barnet prøver selv at klare nye opgaver, før det søger hjælp - Bekymring og 11 måneder.
t_06_2 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.2 Barnet kan være adskilt fra en voksen i kendte omgivelser uden at blive særligt urolig - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t06f__2 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.2 Barnet kan være adskilt fra en voksen i kendte omgivelser uden at blive særligt urolig - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t06b__2 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.2 Barnet kan være adskilt fra en voksen i kendte omgivelser uden at blive særligt urolig - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_06_3 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.3 Barnet udforsker nye omgivelser samtidig med, at det bevarer en vis konkakt med den voksne - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t06f__3 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.3 Barnet udforsker nye omgivelser samtidig med, at det bevarer en vis konkakt med den voksne - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t06b__3 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.3 Barnet udforsker nye omgivelser samtidig med, at det bevarer en vis konkakt med den voksne - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t_07_1 7.0 BARNET HAR EN POSITIV SELVOPFATTELSE - 7.1 Barnet peger på sig selv på et billede - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t07f__1 7.0 BARNET HAR EN POSITIV SELVOPFATTELSE - 7.1 Barnet peger på sig selv på et billede - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t07b__1 7.0 BARNET HAR EN POSITIV SELVOPFATTELSE - 7.1 Barnet peger på sig selv på et billede - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_07_2 7.0 BARNET HAR EN POSITIV SELVOPFATTELSE - 7.2 Barnet fortæller dig, hvad det har gjort eller udrettet - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t07f__2 7.0 BARNET HAR EN POSITIV SELVOPFATTELSE - 7.2 Barnet fortæller dig, hvad det har gjort eller udrettet - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t07b__2 7.0 BARNET HAR EN POSITIV SELVOPFATTELSE - 7.2 Barnet fortæller dig, hvad det har gjort eller udrettet - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_07_3 7.0 BARNET HAR EN POSITIV SELVOPFATTELSE - 7.3 Barnet har kendskab til informationer om sig selv - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t07f__3 7.0 BARNET HAR EN POSITIV SELVOPFATTELSE - 7.3 Barnet har kendskab til informationer om sig selv - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t07b__3 7.0 BARNET HAR EN POSITIV SELVOPFATTELSE - 7.3 Barnet har kendskab til informationer om sig selv - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_08_1 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.1 Barnet skifter fra en aktivitet til en anden uden problemer - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t08f__1 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.1 Barnet skifter fra en aktivitet til en anden uden problemer - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t08b__1 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.1 Barnet skifter fra en aktivitet til en anden uden problemer - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t_08_2 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.2 Barnet deltager i enkle lege - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t08f__2 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.2 Barnet deltager i enkle lege - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t08b__2 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.2 Barnet deltager i enkle lege - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_08_3 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.3 Barnet fordyber sig i motoriske aktiviteter i 5 minutter eller mere - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t08f__3 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.3 Barnet fordyber sig i motoriske aktiviteter i 5 minutter eller mere - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t08b__3 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.3 Barnet fordyber sig i motoriske aktiviteter i 5 minutter eller mere - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t_08_4 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.4 Barnet kigger i en bog eller lytter til en historie i 5 minutter eller mere - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t08f__4 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.4 Barnet kigger i en bog eller lytter til en historie i 5 minutter eller mere - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t08b__4 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.4 Barnet kigger i en bog eller lytter til en historie i 5 minutter eller mere - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år
t_09_1 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG KRAV - 9.1 Barnet samarbejder i forbindelse med enkle opfordringer - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t09f__1 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG KRAV - 9.1 Barnet samarbejder i forbindelse med enkle opfordringer - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t09b__1 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG KRAV - 9.1 Barnet samarbejder i forbindelse med enkle opfordringer - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_09_2 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG KRAV - 9.2 Barnet deltager i de daglige rutiner - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t09f__2 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG KRAV - 9.2 Barnet deltager i de daglige rutiner - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t09b__2 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG KRAV - 9.2 Barnet deltager i de daglige rutiner - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_10_1 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.1 Barnet kan selv spise forskellig slags mad uden problemer - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t10f__1 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.1 Barnet kan selv spise forskellig slags mad uden problemer - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t10b__1 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.1 Barnet kan selv spise forskellig slags mad uden problemer - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_10_2 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.2 Barnet accepterer ændringer i rutiner og omgivelser - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t10f__2 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.2 Barnet accepterer ændringer i rutiner og omgivelser - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t10b__2 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.2 Barnet accepterer ændringer i rutiner og omgivelser - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_10_3 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.3 Barnet falder i søvn og sover - der er kun få problemer med dette - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t10f__3 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.3 Barnet falder i søvn og sover - der er kun få problemer med dette - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t10b__3 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.3 Barnet falder i søvn og sover - der er kun få problemer med dette - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t_10_4 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.4 Barnet er interesseret i at lære at gå på toilettet - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t10f__4 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.4 Barnet er interesseret i at lære at gå på toilettet - Fokusområde - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
t10b__4 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.4 Barnet er interesseret i at lære at gå på toilettet - Bekymring - Kun om børn i aldersgruppen 1 år og 6 måneder til 2 år og 11 måneder.
p_01_1 1.0 BARNET BIDRAGER AKTIVT TIL POSITIVE RELATIONER - 1.1 Barnet viser følelser over for dig, andre voksne og børn - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p01f__1 1.0 BARNET BIDRAGER AKTIVT TIL POSITIVE RELATIONER - 1.1 Barnet viser følelser over for dig, andre voksne og børn - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p01b__1 1.0 BARNET BIDRAGER AKTIVT TIL POSITIVE RELATIONER - 1.1 Barnet viser følelser over for dig, andre voksne og børn - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_01_2 1.0 BARNET BIDRAGER AKTIVT TIL POSITIVE RELATIONER - 1.2 Barnet taler til og leger med dig, andre voksne og børn, det kender - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p01f__2 1.0 BARNET BIDRAGER AKTIVT TIL POSITIVE RELATIONER - 1.2 Barnet taler til og leger med dig, andre voksne og børn, det kender - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p01b__2 1.0 BARNET BIDRAGER AKTIVT TIL POSITIVE RELATIONER - 1.2 Barnet taler til og leger med dig, andre voksne og børn, det kender - Bekymring
p_01_3 1.0 BARNET BIDRAGER AKTIVT TIL POSITIVE RELATIONER - 1.3 Barnet bruger ord til at fortælle, at det har brug for hjælp, opmærksomhed eller trøst - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p01f__3 1.0 BARNET BIDRAGER AKTIVT TIL POSITIVE RELATIONER - 1.3 Barnet bruger ord til at fortælle, at det har brug for hjælp, opmærksomhed eller trøst - Fokusområde
p01b__3 1.0 BARNET BIDRAGER AKTIVT TIL POSITIVE RELATIONER - 1.3 Barnet bruger ord til at fortælle, at det har brug for hjælp, opmærksomhed eller trøst - Bekymring
p_01_4 1.0 BARNET BIDRAGER AKTIVT TIL POSITIVE RELATIONER - 1.4 Barnet leger med andre børn - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p01f__4 1.0 BARNET BIDRAGER AKTIVT TIL POSITIVE RELATIONER - 1.4 Barnet leger med andre børn - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p01b__4 1.0 BARNET BIDRAGER AKTIVT TIL POSITIVE RELATIONER - 1.4 Barnet leger med andre børn - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_01_5 1.0 BARNET BIDRAGER AKTIVT TIL POSITIVE RELATIONER - 1.5 Barnet mestrer turtagning og deler med andre børn - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p01f__5 1.0 BARNET BIDRAGER AKTIVT TIL POSITIVE RELATIONER - 1.5 Barnet mestrer turtagning og deler med andre børn - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p01b__5 1.0 BARNET BIDRAGER AKTIVT TIL POSITIVE RELATIONER - 1.5 Barnet mestrer turtagning og deler med andre børn - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_02_1 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.1 Barnet smiler og ler - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p02f__1 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.1 Barnet smiler og ler - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p02b__1 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.1 Barnet smiler og ler - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_02_2 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.2 Barnet udtrykker forskellige følelser på mange måder - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p02f__2 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.2 Barnet udtrykker forskellige følelser på mange måder - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p02b__2 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.2 Barnet udtrykker forskellige følelser på mange måder - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_02_3 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.3 Barnet beskriver andres følelser - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p02f__3 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.3 Barnet beskriver andres følelser - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p02b__3 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.3 Barnet beskriver andres følelser - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_02_4 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.4 Barnet kan identificere egne følelser - Kun om børn i alderen 3 år eller derover. - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p02f__4 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.4 Barnet kan identificere egne følelser - Fokusområde kan identificere egne følelser - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p02b__4 2.0 BARNET UDTRYKKER FLERE FORSKELLIGE FØLELSER - 2.4 Barnet kan identificere egne følelser - Bekymring kan identificere egne følelser - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_03_1 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.1 Barnet finder selv et normalt stemningsleje efter fysisk eller spændende aktivitet - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p03f__1 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.1 Barnet finder selv et normalt stemningsleje efter fysisk eller spændende aktivitet - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p03b__1 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.1 Barnet finder selv et normalt stemningsleje efter fysisk eller spændende aktivitet - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_03_2 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.2 Barnet reagerer på trøst fra jævnaldrende eller voksne, det kender, når det er ked af det - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p03f__2 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.2 Barnet reagerer på trøst fra jævnaldrende eller voksne, det kender, når det er ked af det - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p03b__2 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.2 Barnet reagerer på trøst fra jævnaldrende eller voksne, det kender, når det er ked af det - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_03_3 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.3 Barnet finder selv et normalt stemningsleje inden for 5 minutter efter at have været lidt irriteret eller ked af det - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p03f__3 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.3 Barnet finder selv et normalt stemningsleje inden for 5 minutter efter at have været lidt irriteret eller ked af det - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p03b__3 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.3 Barnet finder selv et normalt stemningsleje inden for 5 minutter efter at have været lidt irriteret eller ked af det - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_03_4 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.4 Barnet tolererer skuffelser - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p03f__4 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.4 Barnet tolererer skuffelser - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p03b__4 3.0 BARNET KAN REGULERE SINE FØLELSESMÆSSIGE REAKTIONER - 3.4 Barnet tolererer skuffelser - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_04_1 4.0 BARNET ER EMPATISK OVER FOR ANDRE - 4.1 Barnet reagerer passende på andres følelsesmæssige reaktioner - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p04f__1 4.0 BARNET ER EMPATISK OVER FOR ANDRE - 4.1 Barnet reagerer passende på andres følelsesmæssige reaktioner - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p04b__1 4.0 BARNET ER EMPATISK OVER FOR ANDRE - 4.1 Barnet reagerer passende på andres følelsesmæssige reaktioner - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_04_2 4.0 BARNET ER EMPATISK OVER FOR ANDRE - 4.2 Barnet forsøger at trøste andre, når de er kede af det - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p04f__2 4.0 BARNET ER EMPATISK OVER FOR ANDRE - 4.2 Barnet forsøger at trøste andre, når de er kede af det - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p04b__2 4.0 BARNET ER EMPATISK OVER FOR ANDRE - 4.2 Barnet forsøger at trøste andre, når de er kede af det - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_05_1 5.0 BARNET DELER OG ENGAGERER SIG I FÆLLES OPLEVELSER MED ANDRE - 5.1 Barnet udviser interesse for eller deltager i aktiviteter - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p05f__1 5.0 BARNET DELER OG ENGAGERER SIG I FÆLLES OPLEVELSER MED ANDRE - 5.1 Barnet udviser interesse for eller deltager i aktiviteter - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p05b__1 5.0 BARNET DELER OG ENGAGERER SIG I FÆLLES OPLEVELSER MED ANDRE - 5.1 Barnet udviser interesse for eller deltager i aktiviteter - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_05_2 5.0 BARNET DELER OG ENGAGERER SIG I FÆLLES OPLEVELSER MED ANDRE - 5.2 Barnet hilser på voksne og jævnaldrende - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p05f__2 5.0 BARNET DELER OG ENGAGERER SIG I FÆLLES OPLEVELSER MED ANDRE - 5.2 Barnet hilser på voksne og jævnaldrende - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p05b__2 5.0 BARNET DELER OG ENGAGERER SIG I FÆLLES OPLEVELSER MED ANDRE - 5.2 Barnet hilser på voksne og jævnaldrende - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_05_3 5.0 BARNET DELER OG ENGAGERER SIG I FÆLLES OPLEVELSER MED ANDRE - 5.3 Barnet samarbejder i lege, eller når en opgave skal gøres færdig - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p05f__3 5.0 BARNET DELER OG ENGAGERER SIG I FÆLLES OPLEVELSER MED ANDRE - 5.3 Barnet samarbejder i lege, eller når en opgave skal gøres færdig - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p05b__3 5.0 BARNET DELER OG ENGAGERER SIG I FÆLLES OPLEVELSER MED ANDRE - 5.3 Barnet samarbejder i lege, eller når en opgave skal gøres færdig - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_05_4 5.0 BARNET DELER OG ENGAGERER SIG I FÆLLES OPLEVELSER MED ANDRE - 5.4 Barnet deltager og bidrager positivt i gruppeaktiviteter - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p05f__4 5.0 BARNET DELER OG ENGAGERER SIG I FÆLLES OPLEVELSER MED ANDRE - 5.4 Barnet deltager og bidrager positivt i gruppeaktiviteter - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p05b__4 5.0 BARNET DELER OG ENGAGERER SIG I FÆLLES OPLEVELSER MED ANDRE - 5.4 Barnet deltager og bidrager positivt i gruppeaktiviteter - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_06_1 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.1 Barnet udforsker nye legeredskaber og omgivelser - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p06f__1 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.1 Barnet udforsker nye legeredskaber og omgivelser - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p06b__1 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.1 Barnet udforsker nye legeredskaber og omgivelser - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_06_2 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.2 Barnet kan adskilles fra den voksne uden at blive voldsomt ked af det - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p06f__2 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.2 Barnet kan adskilles fra den voksne uden at blive voldsomt ked af det - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p06b__2 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.2 Barnet kan adskilles fra den voksne uden at blive voldsomt ked af det - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_06_3 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.3 Barnet prøver selv at klare nye opgaver, før det søger hjælp - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p06f__3 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.3 Barnet prøver selv at klare nye opgaver, før det søger hjælp - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p06b__3 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.3 Barnet prøver selv at klare nye opgaver, før det søger hjælp - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_06_4 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.4 Barnet fordyber sig i eller vender tilbage til udfordrende aktiviteter - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p06f__4 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.4 Barnet fordyber sig i eller vender tilbage til udfordrende aktiviteter - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p06b__4 6.0 BARNET VISER SELVSTÆNDIGHED - 6.4 Barnet fordyber sig i eller vender tilbage til udfordrende aktiviteter - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_07_1 7.0 BARNET HAR EN POSTIV SELVOPFATTELSE - 7.1 Barnet viser stolt sit arbejde frem sit arbejde frem - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p07f__1 7.0 BARNET HAR EN POSTIV SELVOPFATTELSE - 7.1 Barnet viser stolt sit arbejde frem - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p07b__1 7.0 BARNET HAR EN POSTIV SELVOPFATTELSE - 7.1 Barnet viser stolt sit arbejde frem - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_07_2 7.0 BARNET HAR EN POSTIV SELVOPFATTELSE - 7.2 Barnet taler positivt om sig selv - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p07f__2 7.0 BARNET HAR EN POSTIV SELVOPFATTELSE - 7.2 Barnet taler positivt om sig selv - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p07b__2 7.0 BARNET HAR EN POSTIV SELVOPFATTELSE - 7.2 Barnet taler positivt om sig selv - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_07_3 7.0 BARNET HAR EN POSTIV SELVOPFATTELSE - 7.3 Barnet har kendskab til informationer om sig selv - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p07f__3 7.0 BARNET HAR EN POSTIV SELVOPFATTELSE - 7.3 Barnet har kendskab til informationer om sig selv - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p07b__3 7.0 BARNET HAR EN POSTIV SELVOPFATTELSE - 7.3 Barnet har kendskab til informationer om sig selv - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_08_1 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.1 Barnet tilpasser sit aktivitetsniveau til situationen - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p08f__1 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.1 Barnet tilpasser sit aktivitetsniveau til situationen - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p08b__1 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.1 Barnet tilpasser sit aktivitetsniveau til situationen - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_08_2 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.2 Barnet deltager i tidlige læse- og skriveaktiviteter - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p08f__2 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.2 Barnet deltager i tidlige læse- og skriveaktiviteter - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p08b__2 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.2 Barnet deltager i tidlige læse- og skriveaktiviteter - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_08_3 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.3 Barnet er optaget af en motorisk aktivitet i 10 minutter eller mere - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p08f__3 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.3 Barnet er optaget af en motorisk aktivitet i 10 minutter eller mere - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p08b__3 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.3 Barnet er optaget af en motorisk aktivitet i 10 minutter eller mere - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_08_4 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.4 Barnet skifter fra én aktivitet til en anden uden problemer - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p08f__4 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.4 Barnet skifter fra én aktivitet til en anden uden problemer - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p08b__4 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.4 Barnet skifter fra én aktivitet til en anden uden problemer - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_08_5 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.5 Barnet deltager i lege med andre - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p08f__5 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.5 Barnet deltager i lege med andre - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p08b__5 8.0 BARNET FOKUSERER SIN OPMÆRKSOMHED OG REGULERER SIT AKTIVITETSNIVEAU - 8.5 Barnet deltager i lege med andre - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_09_1 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG FORVENTNINGER - 9.1 Barnet følger rutiner og regler - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p09f__1 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG FORVENTNINGER - 9.1 Barnet følger rutiner og regler - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p09b__1 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG FORVENTNINGER - 9.1 Barnet følger rutiner og regler - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_09_2 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG FORVENTNINGER - 9.2 Barnet gør, hvad det får besked på - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p09f__2 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG FORVENTNINGER - 9.2 Barnet gør, hvad det får besked på - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p09b__2 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG FORVENTNINGER - 9.2 Barnet gør, hvad det får besked på - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_09_3 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG FORVENTNINGER - 9.3 Barnet reagerer samarbejdende, når det bliver irettesat af voksne - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p09f__3 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG FORVENTNINGER - 9.3 Barnet reagerer samarbejdende, når det bliver irettesat af voksne - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p09b__3 9.0 BARNET SAMARBEJDER OMKRING DAGLIGE RUTINER OG FORVENTNINGER - 9.3 Barnet reagerer samarbejdende, når det bliver irettesat af voksne - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_10_1 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.1 Barnet løser problemer, så det kan få sine behov opfyldt - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p10f__1 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.1 Barnet løser problemer, så det kan få sine behov opfyldt - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p10b__1 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.1 Barnet løser problemer, så det kan få sine behov opfyldt - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_10_2 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.2 Barnet accepterer ændringer i omgivelser og aftaler - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p10f__2 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.2 Barnet accepterer ændringer i omgivelser og aftaler - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p10b__2 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.2 Barnet accepterer ændringer i omgivelser og aftaler - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_10_3 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.3 Barnet tager fornuftige valg i potentielt farlige situationer - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p10f__3 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.3 Barnet tager fornuftige valg i potentielt farlige situationer - Fokusområde Barnet tager fornuftige valg i potentielt farlige situationer - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p10b__3 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.3 Barnet tager fornuftige valg i potentielt farlige situationer - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_10_4 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.4 Barnet spiser selv og spiser forskellig slags mad uden problemer - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p10f__4 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.4 Barnet spiser selv og spiser forskellig slags mad uden problemer - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p10b__4 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.4 Barnet spiser selv og spiser forskellig slags mad uden problemer - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_10_5 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.5 Barnet tager selv tøj på - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p10f__5 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.5 Barnet tager selv tøj på - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p10b__5 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.5 Barnet tager selv tøj på - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_10_6 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.6 Barnet mestrer toiletrutiner Barnet mestrer toiletrutiner - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p10f__6 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.6 Barnet mestrer toiletrutiner - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p10b__6 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.6 Barnet mestrer toiletrutiner - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p_10_7 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.7 Barnet går i seng og falder i søvn uden problemer - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p10f__7 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.7 Barnet går i seng og falder i søvn uden problemer - Fokusområde - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
p10b__7 10.0 BARNET VISER EN RÆKKE ADAPTIVE FÆRDIGHEDER - 10.7 Barnet går i seng og falder i søvn uden problemer - Bekymring - Kun om børn i alderen 3 år eller derover.
ptype2t Project type - Kommune text
measurem The measurements -Angiver hvilken nummer af måling, der er tale om, samt hvornår den er foretaget
stato_1 Samlet status - Ny besvaret
stato_3 Samlet status - Nogen svar
stato_4 Samlet status - Gennemført