bcprnr |
Barnets CPR-nummer |
q_1 |
I hvilken grad blev den planlagte aktivitet gennemført efter hensigten? |
q_2 |
I hvilken grad blev der arbejdet målrettet med de/de valgte læringstema(er) i forbindelse med aktiviteten? |
q_3 |
I hvilken grad blev der arbejdet målrettet med det/de valgte læringsområder i forbindelse med aktiviteten? |
q_4 |
I hvilken grad blev der arbejdet målrettet med at understøtte det/de valgte læringsmål i forbindelse med aktiviteten? |
q_5 |
Jeg anvendte undervejs i forløbet læringsstigen til at understøtte, at børnene blev udfordret på et passende niveau i forbindelse med aktiviteten? |
q_6 |
Jeg bragte følgende generelle principper i spil i forbindelse med aktiviteten: - Eksplicit og målrettet: Præsentere målet med aktiviteten og sammenfatte hvad børnene har lært |
q_7 |
Jeg bragte følgende generelle principper i spil i forbindelse med aktiviteten: - Engagement og involvering: Skiftevis lade barnet føre an og hjælpe og understøtte |
q_8 |
Jeg bragte følgende generelle principper i spil i forbindelse med aktiviteten: - Social understøttelse: Lyttende, nærværende og anerkendende kommunikation |
ptype2t |
Project type - Kommune text |
ptype16t |
Project type - Refleksionsnoter text |
stato_1 |
Samlet status - Ny |
stato_3 |
Samlet status - Nogen svar |
stato_4 |
Samlet status - Gennemført |
delt |
Markerer om det pågældende barn var til stede - Deltog |
q_9 |
Barnet deltog aktivt i forløbet |
q_10 |
Barnet fik udbytte af forløbet |
q_11 |
Jeg anvendte læringsstigens gør-det-nemmere-strategier over for barnet |
q_12 |
Jeg anvendte læringsstigens gør-det-sværere-strategier over for barnet |