Tabel

leder_maaling


Beskrivelse ?

Data fra leder_måling

Størrelse (Antal rækker) ?

164

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
dp_1 I hvilken grad oplever du, at det i jeres dagpleje har været relevant ? - At arbejde ud fra en pædagogisk didaktisk ramme for dagplejernes aktiviteter med børnene (med forberedelse, planlægning, gennemførelse og evaluering af pædagogiske forløb)?
dp_2 I hvilken grad oplever du, at det i jeres dagpleje har været relevant ? - At styrke kvaliteten af samspillet mellem voksne og børn?
dp_3 I hvilken grad oplever du, at det i jeres dagpleje har været relevant ? - At styrke den faglige refleksion over de pædagogiske aktiviteter og børnenes udbytte af aktiviteterne?
dp_4 I hvilken grad oplever du, at det i jeres dagpleje har været relevant ? - At styrke forældresamarbejdet om at støtte børn i udsatte positioner?
dp_5 Hvis du har bemærkninger til din oplevelse af indsatsens relevans, kan du skrive dem her:
dp_6 I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i ...? - Strukturen for at forberede, planlægge, gennemføre og evaluere pædagogiske aktivitetsforløb? (Kaldet det didaktiske proceshjul)?
dp_7 I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde i jeres dagpleje? - Det digitale analyseredskab vedr. barnet og børnegruppen (kompetenceprofilen/spindelvævet)?
dp_8 I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde i jeres dagpleje? - Det digitale planlægningsredskab til brug for planlægning af 5-ugers pædagogiske forløb?
dp_9 I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde i jeres dagpleje? - Koblingen af læreplanstemaer i de pædagogiske forløb (læringstemaer og aktivitetstemaer)?
dp_10 I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde i jeres dagpleje? - De syv temahæfter om de pædagogiske læreplanstemaer?
dp_11 I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde i jeres dagpleje? - De faste læringsmål, som I kunne vælge imellem?
dp_12 I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde i jeres dagpleje? - De pædagogiske principper for interaktionen med barnet og børnegruppen (fx læringsstigen)?
dp_13 Hvis du har oplevet udfordringer i forhold til de centrale elementers praktiske anvendelighed, så beskriv gerne udfordringerne her:
dp_14 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Arbejdet med at forberede, planlægge, gennemføre og evaluere pædagogiske forløb har styrket en bevidst og reflekteret tilrettelæggelse af dagplejernes aktiviteter med børnene
dp_15 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det digitale analyseredskab vedr. barnet og børnegruppen (kompetenceprofilen/spindelvævet) har styrket dagplejernes blik for det enkelte barns behov og forudsætninger
dp_16 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det digitale planlægningsredskab har understøttet dagplejernes systematiske refleksion over læringsmål og aktiviteter for børnene
dp_17 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Koblingen mellem læreplanstemaer (læringstemaer og aktivitetstemaer) har understøttet en større sammenhæng og kontinuitet i dagplejernes arbejde med børnenes trivsel, udvikling og læring
dp_18 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Temahæfter om de pædagogiske læreplaner har understøttet planlægningen af de pædagogiske forløb
dp_19 - Evaluerings/statusmøder efter 5-ugers aktivitetsforløb har givet dagplejerne et fælles billede af muligheder og behov i eget læringsmiljø
dp_20 Hvis du har bemærkninger til din oplevelse af arbejdet med en systematisk pædagogisk didaktik, kan du skrive dem her:
dp_21 Hvor enig er du i følgende udsagn? - De pædagogiske principper har givet dagplejerne et fælles sprog til at tale om kvaliteten af samspillet mellem den voksne, barn og børnegruppe (fx læringsstigen)
dp_22 Hvor enig er du i følgende udsagn? - De pædagogiske principper har skærpet dagplejernes fokus på, hvordan de kan støtte det enkelte barn i interaktionen med barnet
dp_23 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vores refleksioner over brugen af de pædagogiske principper har styrket dagplejernes fælles læring om egen praksis
dp_24 Hvis du har bemærkninger til dine oplevelser af arbejdet med at udvikle kvaliteten af interaktionen, kan du skrive dem her:
dp_25 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Forældrenes bevidsthed om barnets trivsel, udvikling og læring er blevet skærpet
dp_26 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Forældrene viser en større interesse for de pædagogiske aktiviteter i dagplejen
dp_27 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Dagplejerne har fået bedre mulighed for at bringe deres pædagogiske faglighed i spil i forældresamarbejdet
dp_28 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har styrket min pædagogisk faglige sparring med dagplejerne
dp_29 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har givet mig værktøjer til at understøtte dagplejernes faglige læring
dp_30 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har medvirket til at kvalificere mit faglige tilsyn i dagplejen
dp_31 Hvis du har bemærkninger til din oplevelse af indsatsens betydning for din rolle som dagplejepædagog/konsulent, kan du skrive dem her:
dp_32 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Systematikken i det udvidede forældresamarbejde har styrket dagplejernes dialog med forældrene, når børn har brug for ekstra støtte i en periode
dp_33 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Dagplejer og forældres samarbejde om læringsmål for barnet har styrket det fælles fokus på at støtte barnets trivsel, udvikling og læring
dp_34 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Dagplejerne er blevet bedre til at motivere forældrene til at støtte barnet i hjemmet
dp_35 Hvis du har øvrige bemærkninger til din oplevelse af arbejdet med BASIS + forældre, kan du skrive dem her:
dp_36 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vores kommunale ..., som har understøttet vores arbejde med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud (fx ekstra støtte fra pædagogiske. konsulenter, ressourcer, erfaringsudveksling i netværk, metoder mv.)
dp_37 Hvor enig er du i følgende udsagn?
dp_38 Beskriv venligst de væsentligste tiltag her:
dp_39 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vores kommunale projektledelse har spillet en vigtig rolle for at omsætte indsatsen i vores dagpleje
dp_40 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Den lokale kompetenceudvikling har givet dagplejerne en fælles tilgang til at arbejde med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud
dp_41 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Forældrene har generelt set bakket op om indsatsen i Fremtidens Dagtilbud
dp_42 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Organiseringen af vores dagpleje har gjort det vanskeligt at arbejde
dp_43 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Den tidsmæssige struktur for aktivitetsforløbene har gjort det svært at nå alle opgaver i indsatsen
dp_44 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vurderinger af børnenes kompetencer med CDI og SEAM hvert halve år har taget fokus fra indsatsen
dp_45 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det har været vanskeligt at fuldføre indsatsen i Fremtidens Dagtilbud med de ressourcer, vi havde til rådighed i dagplejen
dp_46 Er der andre drivkræfter eller barrierer, som du oplever, har påvirket, jeres arbejde med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud, så beskriv dem gerne her:
dp_47 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Jeg har haft mulighed for at bruge min pædagogiske faglighed inden for programmets rammer
dp_48 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Kompetenceudviklingen har klædt mig på til at igangsætte indsatsen med Fremtidens Dagtilbud i dagplejen
dp_49 Min deltagelse i netværksmøder i Fremtidens Dagtilbud har styrket vores arbejde med indsatsen i dagplejen
dp_50 Hvis der er andre forhold, som har haft betydning for, at du som dagplejepædagog/konsulent har haft mere eller mindre mulighed for at understøtte indsatsen, så beskriv dem gerne her:
dp_51 Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Dagplejernes faglige praksis?
dp_52 Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Samarbejdet med forældrene i dagplejen?
dp_53 Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Børnenes trivsel udvikling og læring?
dp_54 Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Børnefællesskabet i legestuegruppen?
dp_55 Hvor enig er du samlet set i følgende udsagn? - Arbejdet med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har styrket vores refleksionskultur i dagplejen
dp_56 Hvor enig er du samlet set i følgende udsagn? - Arbejdet med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har højnet dagplejernes faglige bevidsthed i det pædagogiske arbejde
dp_57 Hvor enig er du samlet set i følgende udsagn? - Vores arbejde med de pædagogiske læreplanstemaer og læringsmålene er blevet en mere integreret del af et det pædagogiske arbejde i hverdagen
dp_58 Hvis du har kommentarer til jeres samlede udbytte af arbejdet med Fremtidens Dagtilbud ? såvel positive som negative konsekvenser ? så skriv dem gerne her:
dp_59 Hvornår har du deltaget i centralt afholdte kompetenceudviklingsdage for dagplejepædagoger og pædagogiske ledere i Fremtidens Dagtilbud? - Kompetenceudvikling om BASIS-modellen afholdt?
dp_60 Hvornår har du deltaget i centralt afholdte kompetenceudviklingsdage for dagplejepædagoger og pædagogiske ledere i Fremtidens Dagtilbud? - Kompetenceudvikling om udvidet forældresamarbejde (BASIS+forældre) afholdt?
dp_60a Begrund venligst, hvorfor du ikke har deltaget i kompetenceudviklingen.
dp_61 Hvornår blev du ansat som dagplejepædagog/-konsulent i dagplejen i den nuværende kommune? - Måned:
dp_62 Hvornår blev du ansat som dagplejepædagog/-konsulent i dagplejen i den nuværende kommune? - År:
pl_1 I hvilken grad oplever du, at det i jeres institution har været relevant ? - At arbejde ud fra en pædagogisk didaktisk ramme for aktiviteter med børnene (med forberedelse, planlægning, gennemførelse og evaluering af pædagogiske forløb)?
pl_2 I hvilken grad oplever du, at det i jeres institution har været relevant ? - At styrke kvaliteten af interaktionen mellem voksne og børn?
pl_3 I hvilken grad oplever du, at det i jeres institution har været relevant ? - At styrke den faglige refleksion over de pædagogiske aktiviteter og børnenes udbytte af aktiviteterne?
pl_4 I hvilken grad oplever du, at det i jeres institution har været relevant ? - At styrke digitale læreprocesser i det pædagogiske arbejde?
pl_5 I hvilken grad oplever du, at det i jeres institution har været relevant ? - At styrke forældresamarbejdet om at støtte børn i udsatte positioner?
pl_6 Hvis du har bemærkninger til din oplevelse af indsatsens relevans, kan du skrive dem her:
pl_7 I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - Strukturen for at forberede, planlægge, gennemføre og evaluere pædagogiske aktivitetsforløb (kaldt det didaktiske proceshjul)?
pl_8 I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - Det digitale analyseredskab vedr. barnet og børnegruppen (kompetenceprofilen /spindelvævet)?
pl_9 I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - Det digitale planlægningsredskab til brug for planlægning af 5-ugers pædagogiske forløb?
pl_10 I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - Koblingen af læreplanstemaer i de pædagogiske forløb (læringstemaer og aktivitetstemaer)?
pl_11 I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - De syv temahæfter om de pædagogiske læreplanstemaer?
pl_13 I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - De faste læringsmål, som I kunne vælge imellem?
pl_14 I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - De pædagogiske principper for interaktionen med barnet og børnegruppen (fx læringsstigen)?
pl_15 I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - Aktiviteter i smågrupper?
pl_16 Hvis du har oplevet udfordringer i forhold til elementernes praktiske anvendelighed, så beskriv gerne udfordringerne her:
pl_17 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Arbejdet med at forberede, planlægge, gennemføre og evaluere pædagogiske forløb har styrket en bevidst og reflekteret tilrettelæggelse af personalets aktiviteter med børnene
pl_18 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det digitale analyseredskab vedr. barnet og børnegruppen (kompetenceprofilen/spindelvævet) har styrket det pædagogiske personales blik for det enkelte barns behov og forudsætninger
pl_19 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det digitale planlægningsredskab har understøttet det pædagogiske personales systematiske refleksion over læringsmål og aktiviteter for børnene
pl_20 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Koblingen mellem læreplanstemaer (læringstemaer og aktivitetstemaer) har understøttet en større sammenhæng og kontinuitet i det pædagogiske personales arbejde med børnenes trivsel, udvikling og læring.
pl_21 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Temahæfter om de pædagogiske læreplaner har understøttet planlægningen af de pædagogiske forløb
pl_22 Evaluerings/statusmøder efter 5-ugers -aktivitetsforløb har givet personalegruppen et fælles billede af muligheder og behov i eget læringsmiljø
pl_23 Hvis du har bemærkninger til din oplevelse af arbejdet med en systematisk pædagogisk didaktik, kan du skrive dem her:
pl_24 Hvor enig er du i følgende udsagn? - De pædagogiske principper har givet det pædagogiske personale et fælles sprog til at tale om kvaliteten af interaktionen mellem voksen, barn og børnegruppe (fx læringsstigen)
pl_25 Hvor enig er du i følgende udsagn? - De pædagogiske principper har styrket det pædagogiske personales fokus på, hvordan de kan støtte det enkelte barn i interaktionen med andre børn
pl_26 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vores refleksioner over brugen af de pædagogiske principper har styrket personalets fælles læring om egen praksis
pl_27 Hvis du har bemærkninger til dine oplevelser af arbejdet med at udvikle kvaliteten af interaktionen, kan du skrive dem her:
pl_28 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Forældrenes bevidsthed om barnets trivsel, udvikling og læring er blevet skærpet
pl_29 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det pædagogiske personales dialog med forældrene handler i højere grad om børnenes udbytte af de pædagogiske aktiviteter
pl_30 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Forældrene viser en større interesse for de pædagogiske aktiviteter i dagtilbuddet
pl_31 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det pædagogiske personale har fået bedre mulighed for at bringe deres pædagogiske faglighed i spil i forældresamarbejdet
pl_32 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har skabt klarere rammer for min pædagogisk faglige ledelse
pl_33 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har skabt klarere rammer for min organisering af det daglige pædagogiske arbejde
pl_34 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har styrket min faglige sparring med det pædagogiske personale
pl_35 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har givet mig værktøjer til at arbejde med personalegruppens egen læring
pl_36 Hvis du har bemærkninger til indsatsens betydning for din ledelsesrolle, kan du skrive dem her:
pl_37 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Anvendelsen af apps i Fremtidens Dagtilbud har givet personalet en større bevidsthed om, hvordan digitale læringsredskaber kan understøtte børnene trivsel, udvikling og læring
pl_38 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har motiveret personalet til at arbejde med digitale læringsredskaber i det pædagogiske arbejde
pl_39 Hvis du har øvrige bemærkninger til din oplevelse af arbejdet med BASIS + it, kan du skrive dem her:
pl_40 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Systematikken i det udvidede forældresamarbejde har styrket det pædagogiske personales dialog med forældrene, når børn har brug for ekstra støtte i en periode
pl_41 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Samarbejdet med forældrene om læringsmål for barnet har styrket et fælles fokus på at støtte barnets trivsel, udvikling og læring
pl_42 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det pædagogiske personale er blevet bedre til at motivere forældrene til at støtte barnet i hjemmet
pl_43 Hvis du har øvrige bemærkninger til din oplevelse af arbejdet med BASIS + forældre, kan du skrive dem her:
pl_44 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vores kommunale forvaltning/min ledelse har iværksat tiltag, ... i Fremtidens Dagtilbud (fx ekstra støtte fra pædagogiske konsulenter, ressourcer, erfaringsudveksling i netværk, metoder mv.)
s_107 Hvor enig er du i følgende udsagn?
pl_45 Beskriv venligst de væsentligste tiltag her:
pl_46 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vores kommunale projektledelse har spillet en vigtig rolle for at omsætte indsatsen i vores lokale praksis
pl_47 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Den lokale kompetenceudvikling har givet mine medarbejdere en fælles tilgang til at arbejde med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud
pl_48 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Forældrene har generelt set bakket op om indsatsen i Fremtidens Dagtilbud
pl_49 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vores institutions organisering har gjort det vanskeligt at arbejde med indsatsen
pl_50 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Den tidsmæssige struktur for aktivitetsforløbene har gjort det svært at nå alle opgaver i indsatsen
pl_51 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vurderinger af børnenes kompetencer med TEAM, SEAM og sprogvurderingen hvert halve år har taget fokus fra indsatsen
pl_52 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vi har haft vanskeligt ved at finde tiden til at arbejde med børnene i smågrupper
pl_53 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det har været vanskeligt at fuldføre indsatsen i Fremtidens Dagtilbud med de ressourcer, som vi havde til rådighed i institutionen
pl_54 Er der andre drivkræfter eller barrierer, som du oplever, har påvirket jeres arbejde med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud, så beskriv dem gerne her:
pl_55 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Jeg har haft mulighed for at bruge min ledelsesfaglighed inden for programmets rammer
pl_56 Hvor enig er du i følgende udsagn? - Kompetenceudviklingen har klædt mig på til at igangsætte indsatsen med Fremtidens Dagtilbud i institutionen
pl_57 Min deltagelse i netværksmøder i Fremtidens Dagtilbud har styrket vores arbejde med indsatsen i institutionen
pl_58 Hvis der er andre forhold, som har haft betydning for, at du som leder har haft mere eller mindre mulighed for at understøtte indsatsen, så beskriv dem gerne her:
pl_59 Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du, indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Det pædagogiske personales faglige praksis i institutionen?
pl_60 Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du, indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Samarbejdet med forældrene i institutionen?
pl_61 Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du, indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Børnenes trivsel, udvikling og læring?
pl_62 Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du, indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Børnefællesskabet i institutionen?
pl_63 Hvor enig er du samlet set i følgende udsagn? - Arbejdet med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har styrket vores refleksionskultur i personalegruppen
pl_64 Hvor enig er du samlet set i følgende udsagn? - Arbejdet med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har højnet personalegruppens faglige bevidsthed i det pædagogiske arbejde
pl_65 Hvor enig er du samlet set i følgende udsagn? - Vores arbejde med de pædagogiske læreplanstemaer og læringsmålene er blevet en mere integreret del af arbejdet i hverdagen
pl_66 Hvis du har kommentarer til jeres samlede udbytte af arbejdet med Fremtidens Dagtilbud ? såvel positive som negative konsekvenser ? så skriv dem gerne her:
pl_67 Hvor mange indskrevne børn var der i institutionen pr. 1. juni 2016? (hvis I er en aldersintegreret institution, bedes I angive vuggestue og børnehave for sig) - (1) Antal børn i vuggestue, angiv antal:
pl_68 Hvor mange indskrevne børn var der i institutionen pr. 1. juni 2016? (hvis I er en aldersintegreret institution, bedes I angive vuggestue og børnehave for sig) - a. Hvor mange heraf er deltidsindskrevne? (hvis ingen angiv ?0?):
pl_69 (1) Antal børn i børnehave, angiv antal:
pl_70 a. Hvor mange heraf er deltidsindskrevne? (hvis ingen angiv ?0?):
pl_71 Hvor mange pædagogiske personaler var der i institutionen pr. 1. juni 2016? Pædagogiske... - Antal pædagogiske personaler med en 37 timers arbejdsuge, angiv antal (hvis ingen angiv ?0?)
pl_72 Hvor mange pædagogiske personaler var der i institutionen pr. 1. juni 2016? Pædagogiske... - Antal pædagogiske personaler med en 35 timers arbejdsuge, angiv antal (hvis ingen angiv ?0?)
pl_73 Hvor mange pædagogiske personaler var der i institutionen pr. 1. juni 2016? Pædagogiske... - Antal pædagogiske personaler med en 32 timers arbejdsuge, angiv antal (hvis ingen angiv ?0?)
pl_74 Hvor mange pædagogiske personaler var der i institutionen pr. 1. juni 2016? Pædagogiske... - Antal pædagogiske personaler med en 30 timers arbejdsuge, angiv antal (hvis ingen angiv ?0?)
pl_75 Hvor mange pædagogiske personaler var der i institutionen pr. 1. juni 2016? Pædagogiske... - Antal pædagogiske personaler med en 25 timers arbejdsuge, angiv antal (hvis ingen angiv ?0?)
pl_76 Er der pædagogiske personaler med anden arbejdstid?
pl_77a Angiv hvor mange timers arbejdsuge det pædagogiske personale har og angiv antal
pl_78a Angiv hvor mange timers arbejdsuge det pædagogiske personale har og angiv antal
pl_84a Angiv hvor mange timers arbejdsuge det pædagogiske personale har og angiv antal
pl_77b Angiv hvor mange timers arbejdsuge det pædagogiske personale har og angiv antal - Antal pædagogiske personaler med en timers arbejdsuge, angiv antal (hvis ingen angiv ?0?)
pl_78b Angiv hvor mange timers arbejdsuge det pædagogiske personale har og angiv antal - Antal pædagogiske personaler med en timers arbejdsuge, angiv antal (hvis ingen angiv ?0?)
pl_84 Angiv hvor mange timers arbejdsuge det pædagogiske personale har og angiv antal - Antal pædagogiske personaler med en timers arbejdsuge, angiv antal (hvis ingen angiv ?0?)
pl_79 Hvornår har du deltaget i centralt afholdte kompetenceudviklingsdage for pædagogiske ledere i Fremtidens Dagtilbud? - Kompetenceudvikling om BASIS-modellen afholdt?
pl_80 Hvornår har du deltaget i centralt afholdte kompetenceudviklingsdage for pædagogiske ledere i Fremtidens Dagtilbud? - Kompetenceudvikling om udvidet forældresamarbejde (BASIS+forældre) afholdt?
pl_81 Hvornår har du deltaget i centralt afholdte kompetenceudviklingsdage for pædagogiske ledere i Fremtidens Dagtilbud? - Kompetenceudvikling om digitale læreprocesser (BASIS+it) afholdt?
pl_81a Begrund venligst, hvorfor du ikke har deltaget i kompetenceudviklingen.
pl_82 Hvornår blev du ansat i institutionen? - Måned:
pl_83 Hvornår blev du ansat i institutionen? - År:
ptype2t Project type - Kommune text
ptype3t Project type - Dagtilbud - Leder text
konditio Kondition
insttyp Dagtilbudstype
instt_2 Dagtilbudstype (komplet)
stato_2 Samlet status - Distribueret
stato_3 Samlet status - Nogen svar
stato_4 Samlet status - Gennemført
Løbenummer Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv