dp_1 |
I hvilken grad oplever du, at det i jeres dagpleje har været relevant ? - At arbejde ud fra en pædagogisk didaktisk ramme for dagplejernes aktiviteter med børnene (med forberedelse, planlægning, gennemførelse og evaluering af pædagogiske forløb)? |
dp_2 |
I hvilken grad oplever du, at det i jeres dagpleje har været relevant ? - At styrke kvaliteten af samspillet mellem voksne og børn? |
dp_3 |
I hvilken grad oplever du, at det i jeres dagpleje har været relevant ? - At styrke den faglige refleksion over de pædagogiske aktiviteter og børnenes udbytte af aktiviteterne? |
dp_4 |
I hvilken grad oplever du, at det i jeres dagpleje har været relevant ? - At styrke forældresamarbejdet om at støtte børn i udsatte positioner? |
dp_5 |
Hvis du har bemærkninger til din oplevelse af indsatsens relevans, kan du skrive dem her: |
dp_6 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i ...? - Strukturen for at forberede, planlægge, gennemføre og evaluere pædagogiske aktivitetsforløb? (Kaldet det didaktiske proceshjul)? |
dp_7 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde i jeres dagpleje? - Det digitale analyseredskab vedr. barnet og børnegruppen (kompetenceprofilen/spindelvævet)? |
dp_8 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde i jeres dagpleje? - Det digitale planlægningsredskab til brug for planlægning af 5-ugers pædagogiske forløb? |
dp_9 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde i jeres dagpleje? - Koblingen af læreplanstemaer i de pædagogiske forløb (læringstemaer og aktivitetstemaer)? |
dp_10 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde i jeres dagpleje? - De syv temahæfter om de pædagogiske læreplanstemaer? |
dp_11 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde i jeres dagpleje? - De faste læringsmål, som I kunne vælge imellem? |
dp_12 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde i jeres dagpleje? - De pædagogiske principper for interaktionen med barnet og børnegruppen (fx læringsstigen)? |
dp_13 |
Hvis du har oplevet udfordringer i forhold til de centrale elementers praktiske anvendelighed, så beskriv gerne udfordringerne her: |
dp_14 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Arbejdet med at forberede, planlægge, gennemføre og evaluere pædagogiske forløb har styrket en bevidst og reflekteret tilrettelæggelse af dagplejernes aktiviteter med børnene |
dp_15 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det digitale analyseredskab vedr. barnet og børnegruppen (kompetenceprofilen/spindelvævet) har styrket dagplejernes blik for det enkelte barns behov og forudsætninger |
dp_16 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det digitale planlægningsredskab har understøttet dagplejernes systematiske refleksion over læringsmål og aktiviteter for børnene |
dp_17 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Koblingen mellem læreplanstemaer (læringstemaer og aktivitetstemaer) har understøttet en større sammenhæng og kontinuitet i dagplejernes arbejde med børnenes trivsel, udvikling og læring |
dp_18 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Temahæfter om de pædagogiske læreplaner har understøttet planlægningen af de pædagogiske forløb |
dp_19 |
- Evaluerings/statusmøder efter 5-ugers aktivitetsforløb har givet dagplejerne et fælles billede af muligheder og behov i eget læringsmiljø |
dp_20 |
Hvis du har bemærkninger til din oplevelse af arbejdet med en systematisk pædagogisk didaktik, kan du skrive dem her: |
dp_21 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - De pædagogiske principper har givet dagplejerne et fælles sprog til at tale om kvaliteten af samspillet mellem den voksne, barn og børnegruppe (fx læringsstigen) |
dp_22 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - De pædagogiske principper har skærpet dagplejernes fokus på, hvordan de kan støtte det enkelte barn i interaktionen med barnet |
dp_23 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vores refleksioner over brugen af de pædagogiske principper har styrket dagplejernes fælles læring om egen praksis |
dp_24 |
Hvis du har bemærkninger til dine oplevelser af arbejdet med at udvikle kvaliteten af interaktionen, kan du skrive dem her: |
dp_25 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Forældrenes bevidsthed om barnets trivsel, udvikling og læring er blevet skærpet |
dp_26 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Forældrene viser en større interesse for de pædagogiske aktiviteter i dagplejen |
dp_27 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Dagplejerne har fået bedre mulighed for at bringe deres pædagogiske faglighed i spil i forældresamarbejdet |
dp_28 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har styrket min pædagogisk faglige sparring med dagplejerne |
dp_29 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har givet mig værktøjer til at understøtte dagplejernes faglige læring |
dp_30 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har medvirket til at kvalificere mit faglige tilsyn i dagplejen |
dp_31 |
Hvis du har bemærkninger til din oplevelse af indsatsens betydning for din rolle som dagplejepædagog/konsulent, kan du skrive dem her: |
dp_32 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Systematikken i det udvidede forældresamarbejde har styrket dagplejernes dialog med forældrene, når børn har brug for ekstra støtte i en periode |
dp_33 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Dagplejer og forældres samarbejde om læringsmål for barnet har styrket det fælles fokus på at støtte barnets trivsel, udvikling og læring |
dp_34 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Dagplejerne er blevet bedre til at motivere forældrene til at støtte barnet i hjemmet |
dp_35 |
Hvis du har øvrige bemærkninger til din oplevelse af arbejdet med BASIS + forældre, kan du skrive dem her: |
dp_36 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vores kommunale ..., som har understøttet vores arbejde med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud (fx ekstra støtte fra pædagogiske. konsulenter, ressourcer, erfaringsudveksling i netværk, metoder mv.) |
dp_37 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? |
dp_38 |
Beskriv venligst de væsentligste tiltag her: |
dp_39 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vores kommunale projektledelse har spillet en vigtig rolle for at omsætte indsatsen i vores dagpleje |
dp_40 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Den lokale kompetenceudvikling har givet dagplejerne en fælles tilgang til at arbejde med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud |
dp_41 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Forældrene har generelt set bakket op om indsatsen i Fremtidens Dagtilbud |
dp_42 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Organiseringen af vores dagpleje har gjort det vanskeligt at arbejde |
dp_43 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Den tidsmæssige struktur for aktivitetsforløbene har gjort det svært at nå alle opgaver i indsatsen |
dp_44 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vurderinger af børnenes kompetencer med CDI og SEAM hvert halve år har taget fokus fra indsatsen |
dp_45 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det har været vanskeligt at fuldføre indsatsen i Fremtidens Dagtilbud med de ressourcer, vi havde til rådighed i dagplejen |
dp_46 |
Er der andre drivkræfter eller barrierer, som du oplever, har påvirket, jeres arbejde med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud, så beskriv dem gerne her: |
dp_47 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Jeg har haft mulighed for at bruge min pædagogiske faglighed inden for programmets rammer |
dp_48 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Kompetenceudviklingen har klædt mig på til at igangsætte indsatsen med Fremtidens Dagtilbud i dagplejen |
dp_49 |
Min deltagelse i netværksmøder i Fremtidens Dagtilbud har styrket vores arbejde med indsatsen i dagplejen |
dp_50 |
Hvis der er andre forhold, som har haft betydning for, at du som dagplejepædagog/konsulent har haft mere eller mindre mulighed for at understøtte indsatsen, så beskriv dem gerne her: |
dp_51 |
Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Dagplejernes faglige praksis? |
dp_52 |
Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Samarbejdet med forældrene i dagplejen? |
dp_53 |
Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Børnenes trivsel udvikling og læring? |
dp_54 |
Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Børnefællesskabet i legestuegruppen? |
dp_55 |
Hvor enig er du samlet set i følgende udsagn? - Arbejdet med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har styrket vores refleksionskultur i dagplejen |
dp_56 |
Hvor enig er du samlet set i følgende udsagn? - Arbejdet med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har højnet dagplejernes faglige bevidsthed i det pædagogiske arbejde |
dp_57 |
Hvor enig er du samlet set i følgende udsagn? - Vores arbejde med de pædagogiske læreplanstemaer og læringsmålene er blevet en mere integreret del af et det pædagogiske arbejde i hverdagen |
dp_58 |
Hvis du har kommentarer til jeres samlede udbytte af arbejdet med Fremtidens Dagtilbud ? såvel positive som negative konsekvenser ? så skriv dem gerne her: |
dp_59 |
Hvornår har du deltaget i centralt afholdte kompetenceudviklingsdage for dagplejepædagoger og pædagogiske ledere i Fremtidens Dagtilbud? - Kompetenceudvikling om BASIS-modellen afholdt? |
dp_60 |
Hvornår har du deltaget i centralt afholdte kompetenceudviklingsdage for dagplejepædagoger og pædagogiske ledere i Fremtidens Dagtilbud? - Kompetenceudvikling om udvidet forældresamarbejde (BASIS+forældre) afholdt? |
dp_60a |
Begrund venligst, hvorfor du ikke har deltaget i kompetenceudviklingen. |
dp_61 |
Hvornår blev du ansat som dagplejepædagog/-konsulent i dagplejen i den nuværende kommune? - Måned: |
dp_62 |
Hvornår blev du ansat som dagplejepædagog/-konsulent i dagplejen i den nuværende kommune? - År: |
pl_1 |
I hvilken grad oplever du, at det i jeres institution har været relevant ? - At arbejde ud fra en pædagogisk didaktisk ramme for aktiviteter med børnene (med forberedelse, planlægning, gennemførelse og evaluering af pædagogiske forløb)? |
pl_2 |
I hvilken grad oplever du, at det i jeres institution har været relevant ? - At styrke kvaliteten af interaktionen mellem voksne og børn? |
pl_3 |
I hvilken grad oplever du, at det i jeres institution har været relevant ? - At styrke den faglige refleksion over de pædagogiske aktiviteter og børnenes udbytte af aktiviteterne? |
pl_4 |
I hvilken grad oplever du, at det i jeres institution har været relevant ? - At styrke digitale læreprocesser i det pædagogiske arbejde? |
pl_5 |
I hvilken grad oplever du, at det i jeres institution har været relevant ? - At styrke forældresamarbejdet om at støtte børn i udsatte positioner? |
pl_6 |
Hvis du har bemærkninger til din oplevelse af indsatsens relevans, kan du skrive dem her: |
pl_7 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - Strukturen for at forberede, planlægge, gennemføre og evaluere pædagogiske aktivitetsforløb (kaldt det didaktiske proceshjul)? |
pl_8 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - Det digitale analyseredskab vedr. barnet og børnegruppen (kompetenceprofilen /spindelvævet)? |
pl_9 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - Det digitale planlægningsredskab til brug for planlægning af 5-ugers pædagogiske forløb? |
pl_10 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - Koblingen af læreplanstemaer i de pædagogiske forløb (læringstemaer og aktivitetstemaer)? |
pl_11 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - De syv temahæfter om de pædagogiske læreplanstemaer? |
pl_13 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - De faste læringsmål, som I kunne vælge imellem? |
pl_14 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - De pædagogiske principper for interaktionen med barnet og børnegruppen (fx læringsstigen)? |
pl_15 |
I hvilken grad oplever du, at følgende elementer i indsatsen har været praktisk anvendelige i det pædagogiske arbejde? - Aktiviteter i smågrupper? |
pl_16 |
Hvis du har oplevet udfordringer i forhold til elementernes praktiske anvendelighed, så beskriv gerne udfordringerne her: |
pl_17 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Arbejdet med at forberede, planlægge, gennemføre og evaluere pædagogiske forløb har styrket en bevidst og reflekteret tilrettelæggelse af personalets aktiviteter med børnene |
pl_18 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det digitale analyseredskab vedr. barnet og børnegruppen (kompetenceprofilen/spindelvævet) har styrket det pædagogiske personales blik for det enkelte barns behov og forudsætninger |
pl_19 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det digitale planlægningsredskab har understøttet det pædagogiske personales systematiske refleksion over læringsmål og aktiviteter for børnene |
pl_20 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Koblingen mellem læreplanstemaer (læringstemaer og aktivitetstemaer) har understøttet en større sammenhæng og kontinuitet i det pædagogiske personales arbejde med børnenes trivsel, udvikling og læring. |
pl_21 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Temahæfter om de pædagogiske læreplaner har understøttet planlægningen af de pædagogiske forløb |
pl_22 |
Evaluerings/statusmøder efter 5-ugers -aktivitetsforløb har givet personalegruppen et fælles billede af muligheder og behov i eget læringsmiljø |
pl_23 |
Hvis du har bemærkninger til din oplevelse af arbejdet med en systematisk pædagogisk didaktik, kan du skrive dem her: |
pl_24 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - De pædagogiske principper har givet det pædagogiske personale et fælles sprog til at tale om kvaliteten af interaktionen mellem voksen, barn og børnegruppe (fx læringsstigen) |
pl_25 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - De pædagogiske principper har styrket det pædagogiske personales fokus på, hvordan de kan støtte det enkelte barn i interaktionen med andre børn |
pl_26 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vores refleksioner over brugen af de pædagogiske principper har styrket personalets fælles læring om egen praksis |
pl_27 |
Hvis du har bemærkninger til dine oplevelser af arbejdet med at udvikle kvaliteten af interaktionen, kan du skrive dem her: |
pl_28 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Forældrenes bevidsthed om barnets trivsel, udvikling og læring er blevet skærpet |
pl_29 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det pædagogiske personales dialog med forældrene handler i højere grad om børnenes udbytte af de pædagogiske aktiviteter |
pl_30 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Forældrene viser en større interesse for de pædagogiske aktiviteter i dagtilbuddet |
pl_31 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det pædagogiske personale har fået bedre mulighed for at bringe deres pædagogiske faglighed i spil i forældresamarbejdet |
pl_32 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har skabt klarere rammer for min pædagogisk faglige ledelse |
pl_33 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har skabt klarere rammer for min organisering af det daglige pædagogiske arbejde |
pl_34 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har styrket min faglige sparring med det pædagogiske personale |
pl_35 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har givet mig værktøjer til at arbejde med personalegruppens egen læring |
pl_36 |
Hvis du har bemærkninger til indsatsens betydning for din ledelsesrolle, kan du skrive dem her: |
pl_37 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Anvendelsen af apps i Fremtidens Dagtilbud har givet personalet en større bevidsthed om, hvordan digitale læringsredskaber kan understøtte børnene trivsel, udvikling og læring |
pl_38 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har motiveret personalet til at arbejde med digitale læringsredskaber i det pædagogiske arbejde |
pl_39 |
Hvis du har øvrige bemærkninger til din oplevelse af arbejdet med BASIS + it, kan du skrive dem her: |
pl_40 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Systematikken i det udvidede forældresamarbejde har styrket det pædagogiske personales dialog med forældrene, når børn har brug for ekstra støtte i en periode |
pl_41 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Samarbejdet med forældrene om læringsmål for barnet har styrket et fælles fokus på at støtte barnets trivsel, udvikling og læring |
pl_42 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det pædagogiske personale er blevet bedre til at motivere forældrene til at støtte barnet i hjemmet |
pl_43 |
Hvis du har øvrige bemærkninger til din oplevelse af arbejdet med BASIS + forældre, kan du skrive dem her: |
pl_44 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vores kommunale forvaltning/min ledelse har iværksat tiltag, ... i Fremtidens Dagtilbud (fx ekstra støtte fra pædagogiske konsulenter, ressourcer, erfaringsudveksling i netværk, metoder mv.) |
s_107 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? |
pl_45 |
Beskriv venligst de væsentligste tiltag her: |
pl_46 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vores kommunale projektledelse har spillet en vigtig rolle for at omsætte indsatsen i vores lokale praksis |
pl_47 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Den lokale kompetenceudvikling har givet mine medarbejdere en fælles tilgang til at arbejde med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud |
pl_48 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Forældrene har generelt set bakket op om indsatsen i Fremtidens Dagtilbud |
pl_49 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vores institutions organisering har gjort det vanskeligt at arbejde med indsatsen |
pl_50 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Den tidsmæssige struktur for aktivitetsforløbene har gjort det svært at nå alle opgaver i indsatsen |
pl_51 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vurderinger af børnenes kompetencer med TEAM, SEAM og sprogvurderingen hvert halve år har taget fokus fra indsatsen |
pl_52 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Vi har haft vanskeligt ved at finde tiden til at arbejde med børnene i smågrupper |
pl_53 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Det har været vanskeligt at fuldføre indsatsen i Fremtidens Dagtilbud med de ressourcer, som vi havde til rådighed i institutionen |
pl_54 |
Er der andre drivkræfter eller barrierer, som du oplever, har påvirket jeres arbejde med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud, så beskriv dem gerne her: |
pl_55 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Jeg har haft mulighed for at bruge min ledelsesfaglighed inden for programmets rammer |
pl_56 |
Hvor enig er du i følgende udsagn? - Kompetenceudviklingen har klædt mig på til at igangsætte indsatsen med Fremtidens Dagtilbud i institutionen |
pl_57 |
Min deltagelse i netværksmøder i Fremtidens Dagtilbud har styrket vores arbejde med indsatsen i institutionen |
pl_58 |
Hvis der er andre forhold, som har haft betydning for, at du som leder har haft mere eller mindre mulighed for at understøtte indsatsen, så beskriv dem gerne her: |
pl_59 |
Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du, indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Det pædagogiske personales faglige praksis i institutionen? |
pl_60 |
Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du, indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Samarbejdet med forældrene i institutionen? |
pl_61 |
Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du, indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Børnenes trivsel, udvikling og læring? |
pl_62 |
Samlet set, hvor positive eller negative konsekvenser vurderer du, indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har haft for ? - Børnefællesskabet i institutionen? |
pl_63 |
Hvor enig er du samlet set i følgende udsagn? - Arbejdet med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har styrket vores refleksionskultur i personalegruppen |
pl_64 |
Hvor enig er du samlet set i følgende udsagn? - Arbejdet med indsatsen i Fremtidens Dagtilbud har højnet personalegruppens faglige bevidsthed i det pædagogiske arbejde |
pl_65 |
Hvor enig er du samlet set i følgende udsagn? - Vores arbejde med de pædagogiske læreplanstemaer og læringsmålene er blevet en mere integreret del af arbejdet i hverdagen |
pl_66 |
Hvis du har kommentarer til jeres samlede udbytte af arbejdet med Fremtidens Dagtilbud ? såvel positive som negative konsekvenser ? så skriv dem gerne her: |
pl_67 |
Hvor mange indskrevne børn var der i institutionen pr. 1. juni 2016? (hvis I er en aldersintegreret institution, bedes I angive vuggestue og børnehave for sig) - (1) Antal børn i vuggestue, angiv antal: |
pl_68 |
Hvor mange indskrevne børn var der i institutionen pr. 1. juni 2016? (hvis I er en aldersintegreret institution, bedes I angive vuggestue og børnehave for sig) - a. Hvor mange heraf er deltidsindskrevne? (hvis ingen angiv ?0?): |
pl_69 |
(1) Antal børn i børnehave, angiv antal: |
pl_70 |
a. Hvor mange heraf er deltidsindskrevne? (hvis ingen angiv ?0?): |
pl_71 |
Hvor mange pædagogiske personaler var der i institutionen pr. 1. juni 2016? Pædagogiske... - Antal pædagogiske personaler med en 37 timers arbejdsuge, angiv antal (hvis ingen angiv ?0?) |
pl_72 |
Hvor mange pædagogiske personaler var der i institutionen pr. 1. juni 2016? Pædagogiske... - Antal pædagogiske personaler med en 35 timers arbejdsuge, angiv antal (hvis ingen angiv ?0?) |
pl_73 |
Hvor mange pædagogiske personaler var der i institutionen pr. 1. juni 2016? Pædagogiske... - Antal pædagogiske personaler med en 32 timers arbejdsuge, angiv antal (hvis ingen angiv ?0?) |
pl_74 |
Hvor mange pædagogiske personaler var der i institutionen pr. 1. juni 2016? Pædagogiske... - Antal pædagogiske personaler med en 30 timers arbejdsuge, angiv antal (hvis ingen angiv ?0?) |
pl_75 |
Hvor mange pædagogiske personaler var der i institutionen pr. 1. juni 2016? Pædagogiske... - Antal pædagogiske personaler med en 25 timers arbejdsuge, angiv antal (hvis ingen angiv ?0?) |
pl_76 |
Er der pædagogiske personaler med anden arbejdstid? |
pl_77a |
Angiv hvor mange timers arbejdsuge det pædagogiske personale har og angiv antal |
pl_78a |
Angiv hvor mange timers arbejdsuge det pædagogiske personale har og angiv antal |
pl_84a |
Angiv hvor mange timers arbejdsuge det pædagogiske personale har og angiv antal |
pl_77b |
Angiv hvor mange timers arbejdsuge det pædagogiske personale har og angiv antal - Antal pædagogiske personaler med en timers arbejdsuge, angiv antal (hvis ingen angiv ?0?) |
pl_78b |
Angiv hvor mange timers arbejdsuge det pædagogiske personale har og angiv antal - Antal pædagogiske personaler med en timers arbejdsuge, angiv antal (hvis ingen angiv ?0?) |
pl_84 |
Angiv hvor mange timers arbejdsuge det pædagogiske personale har og angiv antal - Antal pædagogiske personaler med en timers arbejdsuge, angiv antal (hvis ingen angiv ?0?) |
pl_79 |
Hvornår har du deltaget i centralt afholdte kompetenceudviklingsdage for pædagogiske ledere i Fremtidens Dagtilbud? - Kompetenceudvikling om BASIS-modellen afholdt? |
pl_80 |
Hvornår har du deltaget i centralt afholdte kompetenceudviklingsdage for pædagogiske ledere i Fremtidens Dagtilbud? - Kompetenceudvikling om udvidet forældresamarbejde (BASIS+forældre) afholdt? |
pl_81 |
Hvornår har du deltaget i centralt afholdte kompetenceudviklingsdage for pædagogiske ledere i Fremtidens Dagtilbud? - Kompetenceudvikling om digitale læreprocesser (BASIS+it) afholdt? |
pl_81a |
Begrund venligst, hvorfor du ikke har deltaget i kompetenceudviklingen. |
pl_82 |
Hvornår blev du ansat i institutionen? - Måned: |
pl_83 |
Hvornår blev du ansat i institutionen? - År: |
ptype2t |
Project type - Kommune text |
ptype3t |
Project type - Dagtilbud - Leder text |
konditio |
Kondition |
insttyp |
Dagtilbudstype |
instt_2 |
Dagtilbudstype (komplet) |
stato_2 |
Samlet status - Distribueret |
stato_3 |
Samlet status - Nogen svar |
stato_4 |
Samlet status - Gennemført |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |