p_1_1 |
1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - PGU-uddannelse |
p_1_2 |
1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - PAU-uddannelse |
p_1_3 |
1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Pædagoguddannelse (diplomuddannelse eller professionsbachelor) |
p_1_4 |
1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Masteruddannelse inden for det pædagogiske område |
p_1_5 |
1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Anden uddannelse, angiv hvilken: |
p_1_6 |
1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Ingen videregående uddannelse |
p_1_5a |
1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Anden uddannelse, angiv hvilken: |
p_2_1 |
2. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Kompetencegivende efteruddannelsesforløb (modul på diplom-/masteruddannelser), angiv hvilke |
p_2_2 |
2. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Ikke kompetencegivende efteruddannelsesforløb (kurser, temadage m.m.) |
p_2_3 |
2. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Ingen efteruddannelse og kurser |
p_2_1a |
2. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Kompetencegivende efteruddannelsesforløb (modul på diplom-/masteruddannelser), angiv hvilke |
p_3 |
3. Hvor mange år har du arbejdet inden for dagtilbudsområdet? |
p_4_1 |
4. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig mulighed for at få opdateret din viden om børns udvikling og læring i forhold til de seks læreplanstemaer |
p_4_2 |
4. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig viden om virkningsfulde metoder/indsatser til at styrke børns udvikling og læring i forhold til de seks læreplanstemaer |
p_4_3 |
4. I hvilken grad oplever du? - At du har viden om vigtigheden af at samarbejde med forældrene |
p_4_4 |
4. I hvilken grad oplever du? - At du har viden om forældrenes rolle i børnenes udvikling og læring |
p_5_1 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Min leder søger viden for at videreudvikle dagtilbuddets pædagogiske praksis |
p_5_2 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Min leder tager initiativ til videreudvikling af den pædagogiske praksis i dagtilbuddet |
p_5_3 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Min leder støtter op om medarbejdernes forslag til videreudvikling af dagtilbuddets pædagogiske praksis |
p_5_4 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Min leder engagerer sig i den pædagogiske praksis i hverdagen |
p_5_5 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Min leder indgår i tæt dialog med personalet om at tilrettelægge pædagogiske forløb, der understøtter børns læring ift. de seks læreplanstemaer |
p_5_6 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Min leder indgår i tæt dialog med personalet om at følge op på det pædagogiske forløb, der understøtter børns læring ift. de seks læreplanstemaer |
p_5_7 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Min leder fungerer som sparringspartner for mig og mine kolleger |
p_5_8 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Min leder diskuterer nye ideer til det pædagogiske arbejde med mig og mine kolleger |
p_5_9 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Min leder observerer læringsaktiviteter, og giver mig konstruktiv faglig feedback, som jeg kan arbejde videre med |
p_5_10 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Min leder koordinerer arbejdet i institutionen, så der dagligt er afsat tid til lærerige aktiviteter med børnene |
p_5_11 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Jeg har tillid til min leder |
p_6_1 |
6. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som pædagog? - Jeg søger viden for at videreudvikle min egen pædagogiske praksis |
p_6_2 |
6. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som pædagog? - Jeg tager selv initiativ til at videreudvikle dagtilbuddets pædagogiske praksis |
p_6_3 |
6. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som pædagog? - Jeg støtter aktivt op, når kolleger videreudvikler dagtilbuddets pædagogiske praksis |
p_7_1 |
7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Vi har et godt socialt fællesskab i personalegruppen |
p_7_2 |
7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Vi arbejder fagligt tæt sammen |
p_7_3 |
7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Der er ofte gnidninger i personalegruppen |
p_7_4 |
7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Vi er hurtige til at hjælpe hinanden, når der er behov for det |
p_7_5 |
7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Vi bruger hinanden som sparringspartnere |
p_7_6 |
7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Jeg er under for meget pres til at kunne varetage mine opgaver effektivt |
p_7_7 |
7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Jeg er frustreret over samarbejdet med mine kolleger |
p_7_8 |
7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Jeg føler mig ofte udbrændt |
p_8_1 |
8. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg kan lide at prøve nye metoder i min pædagogiske praksis |
p_8_2 |
8. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at afprøve nye metoder, selvom det indebærer at følge faste mål |
p_8_3 |
8. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at anvende nye og anderledes metoder, der er udviklet af forskere |
p_8_4 |
8. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Praktisk erfaring er vigtigere end at anvende forskningsbaserede indsatser |
p_8_5 |
8. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at afprøve nye ideer, også selvom det er meget anderledes, end jeg er vant til |
p_9_1 |
9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden appellerer intuitivt til mig |
p_9_2 |
9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden er anbefalet/påbudt af min nærmeste leder |
p_9_3 |
9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden er anbefalet/påbudt af min kommune |
p_9_4 |
9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden er anbefalet/påbudt af staten |
p_9_5 |
9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden anvendes af kolleger, der er tilfredse med den |
p_9_6 |
9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At jeg føler, at jeg har haft tilstrækkelig undervisning til at anvende den korrekt |
p_9_7 |
9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden har dokumenteret effekt |
p_10_1 |
10. Hvad kendetegner dit samarbejde med forældregruppen i forhold til børns udvikling og læring? - Jeg søger aktivt at inddrage forældrene i børnenes udvikling og læring i dagtilbuddet |
p_10_2 |
10. Hvad kendetegner dit samarbejde med forældregruppen i forhold til børns udvikling og læring? - Jeg vejleder forældrene i at understøtte deres børns udvikling |
p_10_3 |
10. Hvad kendetegner dit samarbejde med forældregruppen i forhold til børns udvikling og læring? - Forældrene er interesserede i at få vejledning til at støtte deres børns udvikling |
p_10_a_1 |
10a. I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Forventningerne til samarbejdet mellem det pædagogiske personale og forældrene er afstemt |
p_10_a_2 |
10a. I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Samarbejdet med forældrene er præget af gensidig respekt |
p_10_a_3 |
10a. I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Jeg informerer forældrene løbende viden om mål og metoder i det pædagogiske arbejde med børnene |
p_10_a_4 |
10a. I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Jeg bruger forældrenes viden om børnene til at understøtte børnenes læring og udvikling i dagtilbuddet |
p_10_a_5 |
10a. I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Jeg understøtter forældre i at samarbejde og kommunikere med andre forældre om barnet og børnegruppen. |
p_11 |
11. Hvor meget tid anvender du til planlægning af den pædagogiske praksis? (Herunder opstilling af mål, hvad der skal ske, hvem der gør hvad og hvorfor.) |
p_12_1 |
12. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Tablet (Ipad, googlepad el. lig.) |
p_12_2 |
12. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Smartphones (Iphone eller Android) |
p_12_3 |
12. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Bærbar computer |
p_12_4 |
12. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Spilkonsol (fx Play station, Nintendo Wii, Nintendo 64) |
p_12_5 |
12. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Stationær computer |
p_12_6 |
12. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Webcam |
p_12_7 |
12. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Kamera |
p_13_1 |
13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige pædagogiske praksis med børnene? - Videoprogrammer (fx Movie Maker) |
p_13_2 |
13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige pædagogiske praksis med børnene? - Apps (fx ""Plus-spillet"", ""Kims-leg med professor Kim"") |
p_13_3 |
13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige pædagogiske praksis med børnene? - Computerspil (fx Pixeline, ABCity) |
p_13_4 |
13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige pædagogiske praksis med børnene? - Billedbehandlingsprogrammer (fx Picasa, PhotoShop) |
p_13_5 |
13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige pædagogiske praksis med børnene? - Digitalt aktivitetsrum (fx Mee Wee) |
p_13_6 |
13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige pædagogiske praksis med børnene? - Easy-speak ? voksen/barn |
p_13_7 |
13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige pædagogiske praksis med børnene? - Geocatching (virtuel skattejagt) |
p_13_8 |
13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige pædagogiske praksis med børnene? - Easyscope (digitalt mikroskop) |
p_13_9 |
13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige pædagogiske praksis med børnene? - Andet, angiv hvilke: |
p_14_1 |
14. I hvilken grad karakteriserer følgende udsagn jeres brug af digitale læringsredskaber? - Vi anvender primært digitale læringsredskaber på børnenes initiativ |
p_14_2 |
14. I hvilken grad karakteriserer følgende udsagn jeres brug af digitale læringsredskaber? - Vi anvender primært digitale læringsredskaber i strukturerede, voksenstyrede aktiviteter |
p_14_3 |
14. I hvilken grad karakteriserer følgende udsagn jeres brug af digitale læringsredskaber? - Vi anvender primært digitale læringsredskaber i relation til børn med særlige behov (fx sprogindsatser) |
p_14_4 |
14. I hvilken grad karakteriserer følgende udsagn jeres brug af digitale læringsredskaber? - Vi har pædagogiske mål for brugen af digitale læringsredskaber |
p_14_5 |
14. I hvilken grad karakteriserer følgende udsagn jeres brug af digitale læringsredskaber? - Vores brug af digitale læringsredskaber er koblet til de pædagogiske læreplaner |
p_12 |
1. Er du? BESKRIVELSE: 1. Er du? |
p_13 |
2. Hvad er din alder? BESKRIVELSE: 2. Hvad er din alder? |
p_13_ny |
2. Hvad er din alder (antal år)? |
dp_1_1 |
1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Den pædagogiske grunduddannelse (PGU) |
dp_1_2 |
1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Den pædagogiske assistentuddannelse (PAU) |
dp_1_3 |
1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Pædagoguddannelse (diplomuddannelse eller professionsbachelor) |
dp_1_4 |
1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Masteruddannelse inden for det pædagogiske område |
dp_1_5 |
1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Anden uddannelse, angiv hvilken: |
dp_1_6 |
1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Ingen videregående uddannelse |
dp_1_5a |
1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Anden uddannelse, angiv hvilken: |
dp_2_1 |
2. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Kompetencegivende |
dp_2_2 |
2. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Ikke kompetencegivende |
dp_2_3 |
2. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Ingen efteruddannelse og kurser |
dp_2_1a |
2. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Kompetencegivende |
dp_3 |
3. Hvor mange år har du arbejdet som dagplejer BESKRIVELSE: 3. Hvor mange år har du arbejdet som dagplejer |
dp_4_1 |
4. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig mulighed for at få opdateret din viden om børns udvikling og læring i forhold |
dp_4_2 |
4. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig viden om virkningsfulde metoder/indsatser til at styrke børns udvikling og |
dp_4_3 |
4. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig viden om vigtigheden af at samarbejde med forældrene |
dp_4_4 |
4. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig viden om forældrenes rolle i børnenes udvikling og læring |
dp_5_1 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Dagplejepædagog søger løbende viden for at udvikle den pædagogiske praksis i dagplejen |
dp_5_2 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Dagplejepædagogen tager initiativ til videreudvikling af den pædagogiske praksis i dagplejen |
dp_5_3 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Dagplejepædagogen støtter op om dagplejerenes forslag til videreudvikling af dagplejernes pædagogiske praksis |
dp_5_4 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Dagplejepædagogen engagerer sig i den pædagogiske praksis i hverdagen |
dp_5_5 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Jeg indgår i tæt dialog med dagplejepædagogen om at tilrettelægge pædagogiske forløb, der understøtter børns læring ift. de seks læreplanstemaer |
dp_5_6 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Jeg indgår i tæt dialog med dagplejepædagogen om at |
dp_5_7 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Dagplejepædagogen fungerer som sparringspartner for mig og mine kolleger |
dp_5_8 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Dagplejepædagogen diskuterer nye ideer til det pædagogiske arbejde med mig og mine kolleger |
dp_5_9 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Dagplejepædagogen observerer læringsaktiviteter, og giver mig konstruktiv faglig feedback, som jeg kan arbejde videre med |
dp_5_10 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Dagplejepædagogen koordinerer arbejdet i legestuegruppen, så der tid til lærerige aktiviteter med børnene |
dp_5_11 |
5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Jeg har tillid til min dagplejepædagog |
dp_6_1 |
6. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som dagplejer? - Jeg søger viden for at videreudvikle mine egne kompetencer til at understøtte et stimulerende miljø i dagplejen |
dp_6_2 |
6. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som dagplejer? - Jeg tager selv initiativ til at videreudvikle min praksis |
dp_6_3 |
6. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som dagplejer? - Jeg støtter aktivt op, når kolleger videreudvikler dagplejens pædagogiske praksis |
dp_7_1 |
7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i legestuegruppen? - Vi har et godt socialt fællesskab i legestuegruppen |
dp_7_2 |
7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i legestuegruppen? - Vi arbejder fagligt tæt sammen |
dp_7_3 |
7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i legestuegruppen? - Der er ofte gnidninger mellem de voksne i |
dp_7_4 |
7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i legestuegruppen? - Vi er hurtige til at hjælpe hinanden, når der er behov for det |
dp_7_5 |
7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i legestuegruppen? - Vi bruger hinanden som sparringspartnere |
dp_7_6 |
7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i legestuegruppen? - Jeg er under for meget pres til at kunne varetage mine opgaver effektivt |
dp_7_7 |
7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i legestuegruppen? - Jeg er frustreret over samarbejdet med mine kolleger i legestuegruppen |
dp_7_8 |
7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i legestuegruppen? - Jeg føler mig ofte udbrændt |
dp_8_1 |
8. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg kan lide at prøve nye metoder i min pædagogiske praksis |
dp_8_2 |
8. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at afprøve nye metoder, selvom det indebærer at følge faste mål |
dp_8_3 |
8. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at anvende nye og anderledes metoder, der er udviklet af forskere |
dp_8_4 |
8. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Praktisk erfaring er vigtigere end at anvende forskningsbaserede indsatser |
dp_8_5 |
8. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at afprøve nye ideer, også selvom det er meget anderledes, end jeg er vant til |
dp_9_1 |
9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden er anbefalet/påbudt af min nærmeste leder |
dp_9_2 |
9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden er anbefalet/påbudt af min kommune |
dp_9_3 |
9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden er anbefalet/påbudt af staten |
dp_9_4 |
9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden anvendes af kolleger, der er tilfredse med den |
dp_9_5 |
9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At jeg føler, at jeg har haft tilstrækkelig undervisning til at anvende den korrekt |
dp_9_6 |
9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden har dokumenteret effekt |
dp_10_1 |
10. Hvad kendetegner dit samarbejde med forældregruppen i forhold til børns udvikling og læring? - Jeg søger aktivt at inddrage forældrene i børnenes udvikling og læring |
dp_10_2 |
10. Hvad kendetegner dit samarbejde med forældregruppen i forhold til børns udvikling og læring? - Jeg vejleder forældrene i at understøtte deres børns udvikling |
dp_10_3 |
10. Hvad kendetegner dit samarbejde med forældregruppen i forhold til børns udvikling og læring? - Forældrene er interesserede i at få vejledning til at støtte deres børns udvikling |
dp_10a_1 |
10a. I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Forventningerne til samarbejdet mellem det pædagogiske personale og forældrene er afstemt |
dp_10a_2 |
10a. I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Samarbejdet med forældrene er præget af gensidig respekt |
dp_10a_3 |
10a. I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Jeg informerer forældrene løbende viden om mål og metoder i det pædagogiske arbejde med børnene |
dp_10a_4 |
10a. I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Jeg bruger forældrenes viden om børnene til at understøtte børnenes læring og udvikling i dagtilbuddet |
dp_10a_5 |
10a. I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Jeg understøtter forældre i at samarbejde og kommunikere med andre forældre om barnet og børnegruppen. |
dp_11 |
11. Hvor meget tid anvender du til planlægning af aktiviteter med børnene? (Herunder opstilling af mål, hvad der skal ske, hvem der gør hvad og hvorfor.) |
dp_12_1 |
12. I hvilken grad anvender du følgende digitale redskaber i den daglige praksis? - Tablet (Ipad, googlepad el. lig.) |
dp_12_2 |
12. I hvilken grad anvender du følgende digitale redskaber i den daglige praksis? - Smartphones (Iphone eller Android) |
dp_12_3 |
12. I hvilken grad anvender du følgende digitale redskaber i den daglige praksis? - Bærbar computer |
dp_12_4 |
12. I hvilken grad anvender du følgende digitale redskaber i den daglige praksis? - Spilkonsol (fx Play station, Nintendo Wii, Nintendo 64) |
dp_12_5 |
12. I hvilken grad anvender du følgende digitale redskaber i den daglige praksis? - Stationær computer |
dp_12_6 |
12. I hvilken grad anvender du følgende digitale redskaber i den daglige praksis? - Webcam |
dp_12_7 |
12. I hvilken grad anvender du følgende digitale redskaber i den daglige praksis? - Kamera |
dp_13_9a |
13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender du i den daglige praksis med børnene? |
dp_13_1 |
13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender du i den daglige praksis med børnene? - Videoprogrammer (fx Movie Maker) |
dp_13_2 |
13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender du i den daglige praksis med børnene? - Apps (fx Plus-spillet, ""Kims-leg med professor Kim"") |
dp_13_3 |
13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender du i den daglige praksis med børnene? - Computerspil (fx Pixeline, ABCity) |
dp_13_4 |
13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender du i den daglige praksis med børnene? - Billedbehandlingsprogrammer (fx Picasa, PhotoShop) |
dp_13_5 |
13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender du i den daglige praksis med børnene? - Digitalt aktivitetsrum (fx Mee Wee) |
dp_13_6 |
13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender du i den daglige praksis med børnene? - Easy-speak ? voksen/barn |
dp_13_7 |
13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender du i den daglige praksis med børnene? - Geocatching (virtuel skattejagt) |
dp_13_8 |
13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender du i den daglige praksis med børnene? - Easyscope (digitalt mikroskop) |
dp_13_9 |
13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender du i den daglige praksis med børnene? - Andet, angiv hvilke: |
dp_14_1 |
14. I hvilken grad karakteriserer følgende udsagn din brug af digitale læringsredskaber? - Jeg anvender primært digitale læringsredskaber på børnenes initiativ |
dp_14_2 |
14. I hvilken grad karakteriserer følgende udsagn din brug af digitale læringsredskaber? - Jeg anvender primært digitale læringsredskaber i strukturerede, voksenstyrede aktiviteter |
dp_14_3 |
14. I hvilken grad karakteriserer følgende udsagn din brug af digitale læringsredskaber? - Jeg anvender primært digitale læringsredskaber i relation til børn med særlige behov (fx sprogindsatser) |
dp_14_4 |
14. I hvilken grad karakteriserer følgende udsagn din brug af digitale læringsredskaber? - Vi har i dagplejen pædagogiske mål for brugen af digitale læringsredskaber |
dp_14_5 |
14. I hvilken grad karakteriserer følgende udsagn din brug af digitale læringsredskaber? - Vores brug af digitale læringsredskaber i dagplejen er koblet til de pædagogiske læreplaner |
dp_15 |
1. Er du? |
dp_16 |
2. Hvad er din alder? |
dp_16ny |
2. Hvad er din alder (antal år)? |
ptype2t |
Project type - Kommune text |
ptype3t |
Project type - Dagtilbud - Leder text |
stato_2 |
Samlet status - Distribueret |
stato_3 |
Samlet status - Nogen svar |
stato_4 |
Samlet status - Gennemført |
Løbenummer |
Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv |