Søgning » Fremtidens Dagtilbud, 2014-2016 » kontekst_medarbejder
Tabel

kontekst_medarbejder


Beskrivelse ?

Datasæt fra Kontekst_medarbejder

Størrelse (Antal rækker) ?

1043

Indhold (Kolonner/variable) ?

Navn Indhold
p_1_1 1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - PGU-uddannelse
p_1_2 1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - PAU-uddannelse
p_1_3 1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Pædagoguddannelse (diplomuddannelse eller professionsbachelor)
p_1_4 1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Masteruddannelse inden for det pædagogiske område
p_1_5 1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Anden uddannelse, angiv hvilken:
p_1_6 1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Ingen videregående uddannelse
p_1_5a 1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Anden uddannelse, angiv hvilken:
p_2_1 2. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Kompetencegivende efteruddannelsesforløb (modul på diplom-/masteruddannelser), angiv hvilke
p_2_2 2. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Ikke kompetencegivende efteruddannelsesforløb (kurser, temadage m.m.)
p_2_3 2. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Ingen efteruddannelse og kurser
p_2_1a 2. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Kompetencegivende efteruddannelsesforløb (modul på diplom-/masteruddannelser), angiv hvilke
p_3 3. Hvor mange år har du arbejdet inden for dagtilbudsområdet?
p_4_1 4. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig mulighed for at få opdateret din viden om børns udvikling og læring i forhold til de seks læreplanstemaer
p_4_2 4. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig viden om virkningsfulde metoder/indsatser til at styrke børns udvikling og læring i forhold til de seks læreplanstemaer
p_4_3 4. I hvilken grad oplever du? - At du har viden om vigtigheden af at samarbejde med forældrene
p_4_4 4. I hvilken grad oplever du? - At du har viden om forældrenes rolle i børnenes udvikling og læring
p_5_1 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Min leder søger viden for at videreudvikle dagtilbuddets pædagogiske praksis
p_5_2 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Min leder tager initiativ til videreudvikling af den pædagogiske praksis i dagtilbuddet
p_5_3 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Min leder støtter op om medarbejdernes forslag til videreudvikling af dagtilbuddets pædagogiske praksis
p_5_4 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Min leder engagerer sig i den pædagogiske praksis i hverdagen
p_5_5 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Min leder indgår i tæt dialog med personalet om at tilrettelægge pædagogiske forløb, der understøtter børns læring ift. de seks læreplanstemaer
p_5_6 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Min leder indgår i tæt dialog med personalet om at følge op på det pædagogiske forløb, der understøtter børns læring ift. de seks læreplanstemaer
p_5_7 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Min leder fungerer som sparringspartner for mig og mine kolleger
p_5_8 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Min leder diskuterer nye ideer til det pædagogiske arbejde med mig og mine kolleger
p_5_9 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Min leder observerer læringsaktiviteter, og giver mig konstruktiv faglig feedback, som jeg kan arbejde videre med
p_5_10 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Min leder koordinerer arbejdet i institutionen, så der dagligt er afsat tid til lærerige aktiviteter med børnene
p_5_11 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din nærmeste leder i dagtilbuddet? - Jeg har tillid til min leder
p_6_1 6. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som pædagog? - Jeg søger viden for at videreudvikle min egen pædagogiske praksis
p_6_2 6. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som pædagog? - Jeg tager selv initiativ til at videreudvikle dagtilbuddets pædagogiske praksis
p_6_3 6. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som pædagog? - Jeg støtter aktivt op, når kolleger videreudvikler dagtilbuddets pædagogiske praksis
p_7_1 7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Vi har et godt socialt fællesskab i personalegruppen
p_7_2 7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Vi arbejder fagligt tæt sammen
p_7_3 7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Der er ofte gnidninger i personalegruppen
p_7_4 7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Vi er hurtige til at hjælpe hinanden, når der er behov for det
p_7_5 7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Vi bruger hinanden som sparringspartnere
p_7_6 7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Jeg er under for meget pres til at kunne varetage mine opgaver effektivt
p_7_7 7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Jeg er frustreret over samarbejdet med mine kolleger
p_7_8 7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i dagtilbuddet? - Jeg føler mig ofte udbrændt
p_8_1 8. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg kan lide at prøve nye metoder i min pædagogiske praksis
p_8_2 8. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at afprøve nye metoder, selvom det indebærer at følge faste mål
p_8_3 8. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at anvende nye og anderledes metoder, der er udviklet af forskere
p_8_4 8. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Praktisk erfaring er vigtigere end at anvende forskningsbaserede indsatser
p_8_5 8. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at afprøve nye ideer, også selvom det er meget anderledes, end jeg er vant til
p_9_1 9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden appellerer intuitivt til mig
p_9_2 9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden er anbefalet/påbudt af min nærmeste leder
p_9_3 9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden er anbefalet/påbudt af min kommune
p_9_4 9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden er anbefalet/påbudt af staten
p_9_5 9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden anvendes af kolleger, der er tilfredse med den
p_9_6 9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At jeg føler, at jeg har haft tilstrækkelig undervisning til at anvende den korrekt
p_9_7 9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden har dokumenteret effekt
p_10_1 10. Hvad kendetegner dit samarbejde med forældregruppen i forhold til børns udvikling og læring? - Jeg søger aktivt at inddrage forældrene i børnenes udvikling og læring i dagtilbuddet
p_10_2 10. Hvad kendetegner dit samarbejde med forældregruppen i forhold til børns udvikling og læring? - Jeg vejleder forældrene i at understøtte deres børns udvikling
p_10_3 10. Hvad kendetegner dit samarbejde med forældregruppen i forhold til børns udvikling og læring? - Forældrene er interesserede i at få vejledning til at støtte deres børns udvikling
p_10_a_1 10a. I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Forventningerne til samarbejdet mellem det pædagogiske personale og forældrene er afstemt
p_10_a_2 10a. I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Samarbejdet med forældrene er præget af gensidig respekt
p_10_a_3 10a. I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Jeg informerer forældrene løbende viden om mål og metoder i det pædagogiske arbejde med børnene
p_10_a_4 10a. I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Jeg bruger forældrenes viden om børnene til at understøtte børnenes læring og udvikling i dagtilbuddet
p_10_a_5 10a. I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Jeg understøtter forældre i at samarbejde og kommunikere med andre forældre om barnet og børnegruppen.
p_11 11. Hvor meget tid anvender du til planlægning af den pædagogiske praksis? (Herunder opstilling af mål, hvad der skal ske, hvem der gør hvad og hvorfor.)
p_12_1 12. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Tablet (Ipad, googlepad el. lig.)
p_12_2 12. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Smartphones (Iphone eller Android)
p_12_3 12. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Bærbar computer
p_12_4 12. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Spilkonsol (fx Play station, Nintendo Wii, Nintendo 64)
p_12_5 12. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Stationær computer
p_12_6 12. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Webcam
p_12_7 12. I hvilken grad anvender I følgende digitale læringsmidler i den daglige pædagogiske praksis? - Kamera
p_13_1 13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige pædagogiske praksis med børnene? - Videoprogrammer (fx Movie Maker)
p_13_2 13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige pædagogiske praksis med børnene? - Apps (fx ""Plus-spillet"", ""Kims-leg med professor Kim"")
p_13_3 13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige pædagogiske praksis med børnene? - Computerspil (fx Pixeline, ABCity)
p_13_4 13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige pædagogiske praksis med børnene? - Billedbehandlingsprogrammer (fx Picasa, PhotoShop)
p_13_5 13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige pædagogiske praksis med børnene? - Digitalt aktivitetsrum (fx Mee Wee)
p_13_6 13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige pædagogiske praksis med børnene? - Easy-speak ? voksen/barn
p_13_7 13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige pædagogiske praksis med børnene? - Geocatching (virtuel skattejagt)
p_13_8 13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige pædagogiske praksis med børnene? - Easyscope (digitalt mikroskop)
p_13_9 13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender I i den daglige pædagogiske praksis med børnene? - Andet, angiv hvilke:
p_14_1 14. I hvilken grad karakteriserer følgende udsagn jeres brug af digitale læringsredskaber? - Vi anvender primært digitale læringsredskaber på børnenes initiativ
p_14_2 14. I hvilken grad karakteriserer følgende udsagn jeres brug af digitale læringsredskaber? - Vi anvender primært digitale læringsredskaber i strukturerede, voksenstyrede aktiviteter
p_14_3 14. I hvilken grad karakteriserer følgende udsagn jeres brug af digitale læringsredskaber? - Vi anvender primært digitale læringsredskaber i relation til børn med særlige behov (fx sprogindsatser)
p_14_4 14. I hvilken grad karakteriserer følgende udsagn jeres brug af digitale læringsredskaber? - Vi har pædagogiske mål for brugen af digitale læringsredskaber
p_14_5 14. I hvilken grad karakteriserer følgende udsagn jeres brug af digitale læringsredskaber? - Vores brug af digitale læringsredskaber er koblet til de pædagogiske læreplaner
p_12 1. Er du? BESKRIVELSE: 1. Er du?
p_13 2. Hvad er din alder? BESKRIVELSE: 2. Hvad er din alder?
p_13_ny 2. Hvad er din alder (antal år)?
dp_1_1 1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Den pædagogiske grunduddannelse (PGU)
dp_1_2 1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Den pædagogiske assistentuddannelse (PAU)
dp_1_3 1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Pædagoguddannelse (diplomuddannelse eller professionsbachelor)
dp_1_4 1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Masteruddannelse inden for det pædagogiske område
dp_1_5 1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Anden uddannelse, angiv hvilken:
dp_1_6 1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Ingen videregående uddannelse
dp_1_5a 1. Hvad er din uddannelsesbaggrund?(Sæt gerne flere kryds) - Anden uddannelse, angiv hvilken:
dp_2_1 2. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Kompetencegivende
dp_2_2 2. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Ikke kompetencegivende
dp_2_3 2. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Ingen efteruddannelse og kurser
dp_2_1a 2. Hvilke former for efteruddannelse og kurser har du benyttet?(Sæt gerne flere kryds) - Kompetencegivende
dp_3 3. Hvor mange år har du arbejdet som dagplejer BESKRIVELSE: 3. Hvor mange år har du arbejdet som dagplejer
dp_4_1 4. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig mulighed for at få opdateret din viden om børns udvikling og læring i forhold
dp_4_2 4. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig viden om virkningsfulde metoder/indsatser til at styrke børns udvikling og
dp_4_3 4. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig viden om vigtigheden af at samarbejde med forældrene
dp_4_4 4. I hvilken grad oplever du? - At du har tilstrækkelig viden om forældrenes rolle i børnenes udvikling og læring
dp_5_1 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Dagplejepædagog søger løbende viden for at udvikle den pædagogiske praksis i dagplejen
dp_5_2 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Dagplejepædagogen tager initiativ til videreudvikling af den pædagogiske praksis i dagplejen
dp_5_3 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Dagplejepædagogen støtter op om dagplejerenes forslag til videreudvikling af dagplejernes pædagogiske praksis
dp_5_4 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Dagplejepædagogen engagerer sig i den pædagogiske praksis i hverdagen
dp_5_5 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Jeg indgår i tæt dialog med dagplejepædagogen om at tilrettelægge pædagogiske forløb, der understøtter børns læring ift. de seks læreplanstemaer
dp_5_6 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Jeg indgår i tæt dialog med dagplejepædagogen om at
dp_5_7 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Dagplejepædagogen fungerer som sparringspartner for mig og mine kolleger
dp_5_8 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Dagplejepædagogen diskuterer nye ideer til det pædagogiske arbejde med mig og mine kolleger
dp_5_9 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Dagplejepædagogen observerer læringsaktiviteter, og giver mig konstruktiv faglig feedback, som jeg kan arbejde videre med
dp_5_10 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Dagplejepædagogen koordinerer arbejdet i legestuegruppen, så der tid til lærerige aktiviteter med børnene
dp_5_11 5. I hvilken grad kendetegner nedenstående din dagplejepædagog? - Jeg har tillid til min dagplejepædagog
dp_6_1 6. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som dagplejer? - Jeg søger viden for at videreudvikle mine egne kompetencer til at understøtte et stimulerende miljø i dagplejen
dp_6_2 6. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som dagplejer? - Jeg tager selv initiativ til at videreudvikle min praksis
dp_6_3 6. I hvilken grad kendetegner nedenstående dig som dagplejer? - Jeg støtter aktivt op, når kolleger videreudvikler dagplejens pædagogiske praksis
dp_7_1 7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i legestuegruppen? - Vi har et godt socialt fællesskab i legestuegruppen
dp_7_2 7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i legestuegruppen? - Vi arbejder fagligt tæt sammen
dp_7_3 7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i legestuegruppen? - Der er ofte gnidninger mellem de voksne i
dp_7_4 7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i legestuegruppen? - Vi er hurtige til at hjælpe hinanden, når der er behov for det
dp_7_5 7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i legestuegruppen? - Vi bruger hinanden som sparringspartnere
dp_7_6 7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i legestuegruppen? - Jeg er under for meget pres til at kunne varetage mine opgaver effektivt
dp_7_7 7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i legestuegruppen? - Jeg er frustreret over samarbejdet med mine kolleger i legestuegruppen
dp_7_8 7. Hvad karakteriserer samarbejdskulturen i legestuegruppen? - Jeg føler mig ofte udbrændt
dp_8_1 8. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg kan lide at prøve nye metoder i min pædagogiske praksis
dp_8_2 8. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at afprøve nye metoder, selvom det indebærer at følge faste mål
dp_8_3 8. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at anvende nye og anderledes metoder, der er udviklet af forskere
dp_8_4 8. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Praktisk erfaring er vigtigere end at anvende forskningsbaserede indsatser
dp_8_5 8. Hvad kendetegner din tilgang til nye arbejdsformer? - Jeg er villig til at afprøve nye ideer, også selvom det er meget anderledes, end jeg er vant til
dp_9_1 9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden er anbefalet/påbudt af min nærmeste leder
dp_9_2 9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden er anbefalet/påbudt af min kommune
dp_9_3 9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden er anbefalet/påbudt af staten
dp_9_4 9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden anvendes af kolleger, der er tilfredse med den
dp_9_5 9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At jeg føler, at jeg har haft tilstrækkelig undervisning til at anvende den korrekt
dp_9_6 9. Hvilke forhold har betydning for, om du vil anvende en ny metode i din pædagogiske praksis? - At metoden har dokumenteret effekt
dp_10_1 10. Hvad kendetegner dit samarbejde med forældregruppen i forhold til børns udvikling og læring? - Jeg søger aktivt at inddrage forældrene i børnenes udvikling og læring
dp_10_2 10. Hvad kendetegner dit samarbejde med forældregruppen i forhold til børns udvikling og læring? - Jeg vejleder forældrene i at understøtte deres børns udvikling
dp_10_3 10. Hvad kendetegner dit samarbejde med forældregruppen i forhold til børns udvikling og læring? - Forældrene er interesserede i at få vejledning til at støtte deres børns udvikling
dp_10a_1 10a. I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Forventningerne til samarbejdet mellem det pædagogiske personale og forældrene er afstemt
dp_10a_2 10a. I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Samarbejdet med forældrene er præget af gensidig respekt
dp_10a_3 10a. I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Jeg informerer forældrene løbende viden om mål og metoder i det pædagogiske arbejde med børnene
dp_10a_4 10a. I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Jeg bruger forældrenes viden om børnene til at understøtte børnenes læring og udvikling i dagtilbuddet
dp_10a_5 10a. I hvilken grad er du enig i følgende udsagn? - Jeg understøtter forældre i at samarbejde og kommunikere med andre forældre om barnet og børnegruppen.
dp_11 11. Hvor meget tid anvender du til planlægning af aktiviteter med børnene? (Herunder opstilling af mål, hvad der skal ske, hvem der gør hvad og hvorfor.)
dp_12_1 12. I hvilken grad anvender du følgende digitale redskaber i den daglige praksis? - Tablet (Ipad, googlepad el. lig.)
dp_12_2 12. I hvilken grad anvender du følgende digitale redskaber i den daglige praksis? - Smartphones (Iphone eller Android)
dp_12_3 12. I hvilken grad anvender du følgende digitale redskaber i den daglige praksis? - Bærbar computer
dp_12_4 12. I hvilken grad anvender du følgende digitale redskaber i den daglige praksis? - Spilkonsol (fx Play station, Nintendo Wii, Nintendo 64)
dp_12_5 12. I hvilken grad anvender du følgende digitale redskaber i den daglige praksis? - Stationær computer
dp_12_6 12. I hvilken grad anvender du følgende digitale redskaber i den daglige praksis? - Webcam
dp_12_7 12. I hvilken grad anvender du følgende digitale redskaber i den daglige praksis? - Kamera
dp_13_9a 13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender du i den daglige praksis med børnene?
dp_13_1 13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender du i den daglige praksis med børnene? - Videoprogrammer (fx Movie Maker)
dp_13_2 13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender du i den daglige praksis med børnene? - Apps (fx Plus-spillet, ""Kims-leg med professor Kim"")
dp_13_3 13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender du i den daglige praksis med børnene? - Computerspil (fx Pixeline, ABCity)
dp_13_4 13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender du i den daglige praksis med børnene? - Billedbehandlingsprogrammer (fx Picasa, PhotoShop)
dp_13_5 13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender du i den daglige praksis med børnene? - Digitalt aktivitetsrum (fx Mee Wee)
dp_13_6 13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender du i den daglige praksis med børnene? - Easy-speak ? voksen/barn
dp_13_7 13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender du i den daglige praksis med børnene? - Geocatching (virtuel skattejagt)
dp_13_8 13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender du i den daglige praksis med børnene? - Easyscope (digitalt mikroskop)
dp_13_9 13. Hvilke af følgende typer af digitale læringsredskaber anvender du i den daglige praksis med børnene? - Andet, angiv hvilke:
dp_14_1 14. I hvilken grad karakteriserer følgende udsagn din brug af digitale læringsredskaber? - Jeg anvender primært digitale læringsredskaber på børnenes initiativ
dp_14_2 14. I hvilken grad karakteriserer følgende udsagn din brug af digitale læringsredskaber? - Jeg anvender primært digitale læringsredskaber i strukturerede, voksenstyrede aktiviteter
dp_14_3 14. I hvilken grad karakteriserer følgende udsagn din brug af digitale læringsredskaber? - Jeg anvender primært digitale læringsredskaber i relation til børn med særlige behov (fx sprogindsatser)
dp_14_4 14. I hvilken grad karakteriserer følgende udsagn din brug af digitale læringsredskaber? - Vi har i dagplejen pædagogiske mål for brugen af digitale læringsredskaber
dp_14_5 14. I hvilken grad karakteriserer følgende udsagn din brug af digitale læringsredskaber? - Vores brug af digitale læringsredskaber i dagplejen er koblet til de pædagogiske læreplaner
dp_15 1. Er du?
dp_16 2. Hvad er din alder?
dp_16ny 2. Hvad er din alder (antal år)?
ptype2t Project type - Kommune text
ptype3t Project type - Dagtilbud - Leder text
stato_2 Samlet status - Distribueret
stato_3 Samlet status - Nogen svar
stato_4 Samlet status - Gennemført
Løbenummer Ikke betydningsbærende unikt løbenummer skabt under aflevering til arkiv